• RockTheRebell

BF Januari 2015

Hej!

Ser ingen Januari 2015 BF-tråd så jag startar en!

Jag ser framför mig att vi fördriver den här tiden tillsammans vare sig det är första eller syskongraviditet under trevlig ton och gärna lite glimten i ögat. Känner man för att vara otrevlig kan man vara det någon annanstans, för det är inte vad vi behöver här =)

Bildtråd:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m73103374.html

BF-tråd:

www.familjeliv.se/Forum-2-13/m73103390.html

• Svar på tråden BF Januari 2015
  • Vinterdröm

KUB idag och jag vågade först inte titta på skärmen utan stirrade upp i taket. Men där var ett litet pyre som viftade på armarna och sprattlade med benen! :)

• LängtansBlåaBlomma
    MillaPo skrev 2014-06-30 21:52:30 följande:

Visst e väntan på imorgon jobbig!? Vill bara på se att liten mår bra...

Ja olidligt!
    kampenmotpco.blogg.se/ - äntligen gravid! BF 31/12 2014
  • MillaPo
    Vinterdröm skrev 2014-06-30 21:59:16 följande:
    KUB idag och jag vågade först inte titta på skärmen utan stirrade upp i taket. Men där var ett litet pyre som viftade på armarna och sprattlade med benen! :)

Åh va härligt hoppas vi får uppleva samma i morgon!
  • 24karat

Hej hej allihopa! Gick in i vecka 11 idag och har bf 25e januari -15. Första barnet och det är mycket som händer i kroppen just nu. Enorm trötthet och samtidigt en fruktansvärd förväntan :) har ni redan berättat för släkt och vänner? Vilken vecka var ni i då?

• CeciliaP01
    LängtansBlåaBlomma skrev 2014-06-30 17:42:59 följande:
    Vilken lycka!

Tack! Ja det är lycka :)
  • CeciliaP01
    Sagolina skrev 2014-06-30 16:47:22 följande:
    Välkommen:)

Jag har också en son som blev 1år förra onsdagen:) för oss var det dock planerat att få barn ganska tätt, så ingen större chock när jag fick plus på stickan.

Tack! Hihi, vad härligt för er oxå, att få barnen tätt som ni vill! :) när var du beräknad?
  • CeciliaP01

Åå vad härligt för er som har fått se era små mirakel! Jag längtar oxå till vi ska på kub ul och förhoppningsvis få se en levande liten bebis där inne.

24karat: vi har berättat för en del vänner redan. Och den närmsta familjen, började berätta för vissa redan i v 5 typ och berättade för sambons pappa förra veckan (v 10) så det e lite varierande när vi berättat för olika personer....

• Vinterdröm

Jag var i v 6-7 när vi berättade för föräldrarna och makens syster. För två nära vänner i v8, annars har vi hållit tyst! Är i v 12+3 nu. När berättar/berättade ni på jobbet?

• escapee
    MillaPo skrev 2014-06-30 18:27:07 följande:

Shit tjejer vad ja e nervös inför kub ul i morgon...inte för att få dåliga siffror utan för att den lilla inte ska leva längre...fy va nervös ja e!!

Är också nervös :( har mitt kl 13! Lycka till på ditt. Kram
  • Serendipity9

Jag fick ju så på flyget ner till Spanien. Blev livrädd! Gjorde ul o allt var bra m pyret, men till skillnad mot Sverige där man gärna säger Lev som vanligt, sa gyn o Spanien vila! Och vila mkt!

Är du orolig är kanske ett ul bättre så du kan vara lugn? Hoppas allt går bra!

mariaheterjag skrev 2014-06-30 20:53:01 följande:
    Tack för svar, ja kanske borde ringa och fråga bm.... Känns som att hon inte kommer ha så mkt svar heller. Allt verkar ju va så himla olika. För en del är det tecken på missfall och för andra helt normalt. Men det är jobbigt att inte veta! På torsdag ska vi gör ultraljud så då får vi svart på vitt antar jag.

Svar på tråden BF Januari 2015