Japp, samma här. Vart lite bättre nån vecka men idag har jag mått illa hela dagen. Det enda som varit gott är ljust bröd doppat i pesto ;)
I min förra graviditet mådde jag illa fram t förlossning, det hoppas jag inte!!
bejb skrev 2014-07-02 19:01:49 följande:
Är nu i vecka 12+5 och har i nästan två veckors tid inte spytt haft halsbränna eller känt av illamående överhuvudtaget. Hade ju börjat tro och hoppas att det var förbi. Men imorse efter frukosten fick jag lägga mig på soffan och vila en timme och genast jag steg upp fick jag springa rakt till toan och spy! :/
Fick en ny medicin mot halsbrännan då för snart två veckor sen och de har ju också tagit bort illamåendet då jag inte känt obehag av magsyran som kommer upp lika lätt.. men så blev det såhär idag.. suck! hoppas det bara är något tillfälligt!
Hur är det för er andra,har ni också så ni kan må toppen nån vecka för att sen ligga där på golvet och spy igen?
Annars hände något häftigt ikväll.. låg på soffan och kan nästan svära på att jag kände bebisen sprattla till! Då jag vänta dottern kände jag först i vecka 17 tror jag.. kan man känna redan i 13e veckan?