• RockTheRebell

BF Januari 2015

Hej!

Ser ingen Januari 2015 BF-tråd så jag startar en!

Jag ser framför mig att vi fördriver den här tiden tillsammans vare sig det är första eller syskongraviditet under trevlig ton och gärna lite glimten i ögat. Känner man för att vara otrevlig kan man vara det någon annanstans, för det är inte vad vi behöver här =)

Bildtråd:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m73103374.html

BF-tråd:

www.familjeliv.se/Forum-2-13/m73103390.html

• Svar på tråden BF Januari 2015
  • MillaPo
    Vinterdröm skrev 2014-07-03 07:56:00 följande:
    Till alla er som nu gör ultraljud i samband med KUB, eller har gjort tidigt ultraljud för den delen, upplever ni också att det var en helt sjukt overklig känsla att se sitt barn för första gången?! Jag och min man var helt tagna efteråt. Jag kunde knappt tro att det där sprattlande pyret ligger i min mage, trots att jag vet att jag är gravid...

Jo det e en underbar känsla när man får se den lilla spratla runt där inne :) Det blir lixom mer "på riktigt" när man får se den lilla :)

Tyckte oxå att det va häftigt att se hur mycket den lilla sparkade runt, låg o sträckte på sig men det inget jag känner alls än. E lika fashinerad nu som när vi såg dottern i magen på kuben:)
  • marsmamma87

Nyss hemkommen från lyckat ultraljud! Så skönt!! En liten vaken mini som hoppade runt i magen. Så underbart skönt att se. Nu ska jag försöka bara njuta resten av semestern så avslutar vi den med RUL om exakt en månad

• Qaroliine

Är det många av er som fått tid till RUL?
    Jag har ej fått än, när jag väntade dottern för 4 år sedan så fick jag tid redan 2½ mån innan.

Tilde 101221
  • Mimmi90
    Qaroliine skrev 2014-07-03 13:40:40 följande:

Jag har ej fått än, när jag väntade dottern för 4 år sedan så fick jag tid redan 2½ mån innan.

Jag fick tid till RUL på min inskrivning :)
  • marsmamma87

Tilde 101221
    Jag fick också min RUL-tid på inskrivningen.
  • Tingeliiiing

Tilde 101221
    Jag fick tid till rul och kub två dagar efter inskrivning
  • elinvd

Jag fick tid till RUL på inskrivningen. Tre veckor kvar nu, som jag längtar. :)

• LängtansBlåaBlomma

Blev remitterad direkt vidare från mvc på inskrivningen, så fick en tid i brevlådan ungefär två veckor efter om jag minns rätt. Lika bra att boka in rul på en gå

kampenmotpco.blogg.se/ - äntligen gravid! BF 31/12 2014
  • mariaheterjag

Kubtestet idag gick inte så bra Bebisen sprattlade och såg fin ut men vi fick hög risk på kromosonavvikelse... Så på tisdag ska jag göra moderkaksprov. Är jättenervös!

• Tingeliiiing
    mariaheterjag skrev 2014-07-03 18:47:10 följande:

Kubtestet idag gick inte så bra smile4.gif Bebisen sprattlade och såg fin ut men vi fick hög risk på kromosonavvikelse... Så på tisdag ska jag göra moderkaksprov. Är jättenervös!

Usch va jobbigt för dig! Håller tummarna för att det går bra för dig sen kramis
Svar på tråden BF Januari 2015