• RockTheRebell

BF Januari 2015

Hej!

Ser ingen Januari 2015 BF-tråd så jag startar en!

Jag ser framför mig att vi fördriver den här tiden tillsammans vare sig det är första eller syskongraviditet under trevlig ton och gärna lite glimten i ögat. Känner man för att vara otrevlig kan man vara det någon annanstans, för det är inte vad vi behöver här =)

Bildtråd:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m73103374.html

BF-tråd:

www.familjeliv.se/Forum-2-13/m73103390.html

• Svar på tråden BF Januari 2015
  • längtan94
    Twiberg skrev 2014-07-10 22:02:36 följande:

Jag är väldigt nyfiken på vilka åldrar alla som skriver är i! Är det era första barn eller har ni sen innan? :)

20 och de är mitt första :) dudå?  
  • marsmamma87

Jag är väldigt nyfiken på vilka åldrar alla som skriver är i! Är det era första barn eller har ni sen innan? :)

Jag fyller 27 och väntar mitt andra. Storebror är född -12
  • Twiberg
    längtan94 skrev 2014-07-10 22:08:05 följande:
    20 och de är mitt första :) dudå?  
    Då är det lika nytt för dig som för mig då! När är du beräknad?

21 och väntar första :)
  • Twiberg
    marsmamma87 skrev 2014-07-10 22:11:09 följande:
    Jag fyller 27 och väntar mitt andra. Storebror är född -12
    Åå vad mysigt med två, var det planerat? :)
  • längtan94
    Twiberg skrev 2014-07-10 22:55:27 följande:
    Då är det lika nytt för dig som för mig då! När är du beräknad?

21 och väntar första :)
    ja verkligen! är så nojig över ALLT! du vet allt ifrån hur man klär en bebis mitt i vintern till amning , 6e januari :) och ni? :D planerad bebis/ar? :)
  • Twiberg
    längtan94 skrev 2014-07-10 23:19:43 följande:
    ja verkligen! är så nojig över ALLT! du vet allt ifrån hur man klär en bebis mitt i vintern till amning , 6e januari :) och ni? :D planerad bebis/ar? :)
    Det oroar jag mig också för! Redan nu tänker jag på hur man ska ta sig upp på bussen och vad man ska göra om det är mycket snö..

Vi är beräknade 13 januari :) inte planerad direkt, men jag ville inte sätta i en nu spiral efter min hade gått ut så då blev det såhär! :) det bästa någonsin.
  • Snuusan

23 och det är mitt första men andra graviditet, den andra avstannad i v. 8 för tre år sedan.. Inte planerat för fem öre men nu det bästa som kunde hända :)

Oroar mig också en del för hur man ska klä den så det inte blir för varmt eller kallt mitt i vintern och hur jag ska köra bil när barnet är med så jag inte kör för ryckigt eller nåt :p haha då nojig men tror det kommer rätt naturligt sen :)
  • LängtansBlåaBlomma

Jag är 26, snart 27 och det är mitt första barn och min första graviditet. Vi försökte i nästan två år innan vi lyckades bli med barn. Fem år har vi varit tillsammans, jag och gubben.

kampenmotpco.blogg.se/ - äntligen gravid! BF 31/12 2014
  • Sagolina

Är 24, fyller 25 om 1 vecka. Är andra barnet, tredje graviditeten. Har son på 1år och innan det hade jag ett ma.
  • sissi81
    MillaPo skrev 2014-07-10 21:57:10 följande:

Tack tjejer :) ska ringa bm i morgon får vi se om ja får tag i hennne o va hon säger.

Det håller på med hjärtrusningar o hårda hjärtslag o tungt att andas i ca 1,5 h när ja vilar efter dotter lägger sig vid 19...samma varje kväll...

Ringde min bm om detta förra veckan o hon sa att det var helt normalt att hjärtat rusar. Vi har nu så mycke mer blod i kroppen och då måste hjärtat arbeta mycke mer
Svar på tråden BF Januari 2015