Det fick jag höra i början av min graviditet, förstår inte hur dom kan vara så hemska på så sätt. Jag pratade med olika kvinnor varje gång (1177)! Först sa dom "de är nog missfall..avakta" sen sa den andra "det är nog början till ett missfall, jag hör av mig till dig senare" vilket hon gjorde och sa då "hm konstigt men låter som ett missfall, men vänta 2 veckor så gör du ett gravtest så får du veta till 100 om det verkligen va ett missfall" men jag VÄGRADE att ta det så jag sa direkt att nej det tänker jag inte, jag vill kolla, jag vill inte oroa mig i två veckor för att se om det om ett gravtest kanske stämmer jag vill vara 100. Och då fick jag åka in på vul, och där var min vackra varelse, fullt levande och sprattlande, så jag HATAR verkligen att alla påstår att de är missfall direkt för de om något får en gravid kvinna att gråta floder, stressa upp sig över nått som egentligen inte behöver vara :/ så det är därför jag är så osäker på allt just nu, alltså jag kan ju ha känt bebis men det är första så jag vet ju ingenting med det här, men jag tänkte IFALL det va ett missfall så vet jag att bebis ligger kvar där inne och jag kommer behöva hjälp för att få ut den, (jag har inte haft ont under den längre blödningen) och inga klumpar eller något vilket de skulle vara om lilla bebis skulle kommit ut, och har inte heller känt "ballongen" som ska ut vid missfall, så undrar där av om. Om det var ett missfall och bebis ligger kvar där, utges forft hormoner då? eller stängs dom av på så vis? för i sådanafall skulle jag kunna ta ett gravtest och se om jag fortf plussar :)