• RockTheRebell

BF Januari 2015

Hej!

Ser ingen Januari 2015 BF-tråd så jag startar en!

Jag ser framför mig att vi fördriver den här tiden tillsammans vare sig det är första eller syskongraviditet under trevlig ton och gärna lite glimten i ögat. Känner man för att vara otrevlig kan man vara det någon annanstans, för det är inte vad vi behöver här =)

Bildtråd:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m73103374.html

BF-tråd:

www.familjeliv.se/Forum-2-13/m73103390.html

• Svar på tråden BF Januari 2015
  • MiNi1986

Hello!!! Har börjat känna hugg och stickningar på höger sida. Har hållt på sen typ 16 i dag från och till. Har hört mig för och det tyder på att ligamenten flyttar på sig eller nått och växtvärk typ. Nån annan som känt detsamma? Är i v 17 på onsdag.

• LängtansBlåaBlomma
    Lolita1 skrev 2014-08-04 18:24:34 följande:

Har tid för RUL imorgon. Är sååå nervös. Ska ju äntligen få veta vem det är som gömmer sig där inne :D

Är också intresserad av fb-gruppen :)

Jag har också rul imorgon!
    kampenmotpco.blogg.se/ - äntligen gravid! BF 31/12 2014
  • Lycka2014
    MiNi1986 skrev 2014-08-04 22:21:31 följande:

Hello!!! Har börjat känna hugg och stickningar på höger sida. Har hållt på sen typ 16 i dag från och till. Har hört mig för och det tyder på att ligamenten flyttar på sig eller nått och växtvärk typ. Nån annan som känt detsamma? Är i v 17 på onsdag.

Jag har samma men på vänster sida. Började för 2-3 dagar sen. Är i v 16+1 idag.

Verkar som det är ligamenten. Inte känt av något med livmodern alls under hela tiden, ingen molvärk eller nått men nu verkar det växa på :)
  • elilin

Jag brukar få som hugg när ja reser mig upp eller nyser, har för mig att ja hade lika förra gången :p

• längtan94
    MiNi1986 skrev 2014-08-04 22:21:31 följande:

jag får också hugg! :o och bara på höger sida ! skumt de där :/
  • MiNi1986

Skönt på ett sätt och höra att fler har samma sak men ändå inte så roligt :/ E det fler som lider av huvudvärk? Har haft galet ont i huvudet varje dag i typ 3 v mailade BM i morse. Har läst att det e vanligt mellan v 16-18. Fasiken har mått helt perfekt fram till nu :/

• Twiberg
    Lolanthe skrev 2014-08-03 21:32:04 följande:
    Vad kul med en gravid kompis, måste vara guld värt att ha någon att ventilera med :D ja så är det för oss med, jag tar mest ansvar och sambon "hänger på" haha! Fast det är nog tur, annars hade vi aldrig fått något gjort ;)
    Haha, det blir samma här! Mycket prat, men man ska ju få allt gjort också!
  • Almagest
    MiNi1986 skrev 2014-08-05 09:19:45 följande:

Skönt på ett sätt och höra att fler har samma sak men ändå inte så roligt :/ E det fler som lider av huvudvärk? Har haft galet ont i huvudet varje dag i typ 3 v mailade BM i morse. Har läst att det e vanligt mellan v 16-18. Fasiken har mått helt perfekt fram till nu :/

Jag med, men jag trodde det var värmen... Intressant!
  • elilin

Har oxå huvudvärk ofta :/ här har även illamåendet kommit tillbaka efter ha hållt sig borta i 2 veckor :/ är i v 15 nu så kanske får dras med detta då :/

Svar på tråden BF Januari 2015