• RockTheRebell

BF Januari 2015

Hej!

Ser ingen Januari 2015 BF-tråd så jag startar en!

Jag ser framför mig att vi fördriver den här tiden tillsammans vare sig det är första eller syskongraviditet under trevlig ton och gärna lite glimten i ögat. Känner man för att vara otrevlig kan man vara det någon annanstans, för det är inte vad vi behöver här =)

Bildtråd:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m73103374.html

BF-tråd:

www.familjeliv.se/Forum-2-13/m73103390.html

• Svar på tråden BF Januari 2015
  • Tingeliiiing
    mariaheterjag skrev 2014-08-16 17:32:06 följande:

På måndag ska jag på RUL! Har ju sett lillen två gånger redan men det ska ändå bli kul och skönt med ett bevis på att allt är bra smile1.gif

Känner mig lite oroad då jag knappt känner av pyret alls (sparkar eller buffar) trots att jag snart går in i veckan 20. Är ju andra barnet för mig och då "ska" man ju känna tidigare... Magen växer och så dock.

Lycka till
  • LängtansBlåaBlomma

Var på rul för knappt två veckor sedan och vill dit igen! Se min lilla tjej sparka, vinka och sno runt. Jag längtar efter henne så jag nästan får krupp!

kampenmotpco.blogg.se/ - äntligen gravid! BF 1/1 2015
  • JosefinGranqvist89
    LängtansBlåaBlomma skrev 2014-08-17 21:50:21 följande:

Var på rul för knappt två veckor sedan och vill dit igen! Se min lilla tjej sparka, vinka och sno runt. Jag längtar efter henne så jag nästan får krupp!

kampenmotpco.blogg.se/ - äntligen gravid! BF 1/1 2015
    Känner igen det precis, ville inte gå hem. Längtar tills man känner lill*n nu! Och längtar till januari!!
  • Akinna 77
    LängtansBlåaBlomma skrev 2014-08-17 21:50:21 följande:

JosefinGranqvist89 skrev 2014-08-18 08:44:01 följande:
    Känner igen det precis, ville inte gå hem. Längtar tills man känner lill*n nu! Och längtar till januari!!
    Att man är så galet sugen på att få träffa den lilla/lille (vi var på RUL i fredags men dom kunde inte se könet så vi går privat senare och kollar i v 25-26 för fy tusan vad nyfiken jag är!) ger den stora fördelen att jag inte bryr mig ett dugg om att sommaren håller på att ta slut haha! Ta slut bara! Gör inget. Kom höst! Kom vinter! Cool

Längtar även efter att börja gå igenom sonens bebiskläder och saker och se vad vi vill/kan använda igen och vad vi vill köpa nytt av. Sonen är född i slutet av februari och den här bebisen är numer beräknad till 9 januari (6 innan) så en hel del kommer kunna användas igen. Tänkte göra det när vi fått reda på om det är en lillasyster eller lillebror därinne Drömmer

• escapee

Usch. Nervös nu. Har RUL om 30 min !!! Skapligt nervöst :( hoppas innerligt att allt är okej med lilla korven där inne <3 lycka till ni alla andra som har rul idag också

• elilin

Igår blev jag moster åt en liten pojke :) nu längtar man ju ännu mera tills ens egna kommer :) vi ska på rul den 3e så hoppas tiden går fort tills dess :)

• escapee
    Lolita1 skrev 2014-08-18 12:26:31 följande:

Hur gick det escapee?

Det gick kanon! Fick reda på att det är

En liten pojke som bor i min mage, vilket känns väldigt bra eftersom då kan inte vårt barn få

Endometrios! :) allt såg jätte bra ut.
  • Twiberg

Jag har RUL imorgon!!! Är orolig även fast jag fick se våran lilla bebis i onsdags förra veckan då vi var tvungna att kolla för att jag haft så fruktansvärt ont i magen! Det är otroligt skönt att se att allt gått så bra för er andra, så jag hoppas det blir samma för min del! :)

• Lolita1
    escapee skrev 2014-08-18 13:00:22 följande:
    Det gick kanon! Fick reda på att det är

En liten pojke som bor i min mage, vilket känns väldigt bra eftersom då kan inte vårt barn få

Endometrios! :) allt såg jätte bra ut.
    Åh vad mysigt! :)

Inte tänkt i de banorna men det är ju sant. Vi väntar en kille också som då inte heller kan få endo.
Svar på tråden BF Januari 2015