escapee skrev 2014-08-13 20:45:17 följande:
Ikväll sa min sambo ngt som gjorde mig riktigt ledsen :(
Det var en reklam om Viktväktarnas matkasse på citygross. Han tyckte vi skulle testa de å äta lite nyttigare... (Vi äter inte speciellt onyttigt, vanlig husmans kost) då sa jag bara att några dieter är inte bra att använda vid graviditet... Enligt honom så är inte Viktväktarna ngn diet....
Sedan vräker han ur sig att bara för att man e gravid så behöver man inte äta jätte fet mat å vara onyttig. Det var inte de värsta. De som gjorde mig ledsen var att han avslutade med detta " men de kanske är därför alla gravida blir så jävla feta". Dom där orden går inte ur mitt huvud. Då fick han en kommentar av mig " tack. då vet jag var du tycker om mig" sedan blev han knäpp tyst. Inte en ända reaktion. Så ja... Det är väl de han tycker om
Mig. Trots att jag "bara" väger 65kg å e 165lång. Har gått upp 5 kg sen ja blev gravid å e nu i v18+1.....
Usch så ledsen jag blev av detta... Tycker han att jag redan är tjock å äcklig??? Ursäkta detta jag skriver nu... Men han brukar dagligen vilja ha sex... Nu har han inte velat ha de på 4 dagar.... :( börjar nog förstå varför nu :(
Usch va elakt! Har gått upp 7-8kg och hade redan över 10kg övervikt. Min sambo är tvärt om, igår frågade han när magen blir större.
Tycker du ska ryta i från och tala om att den dagen han blir gravid kan han få yttra sig i frågor om vikt mm annars ska han bara stötta. Speciellt om ni inte äter onyttigt!!
Kram till dig!!