• RockTheRebell

BF Januari 2015

Hej!

Ser ingen Januari 2015 BF-tråd så jag startar en!

Jag ser framför mig att vi fördriver den här tiden tillsammans vare sig det är första eller syskongraviditet under trevlig ton och gärna lite glimten i ögat. Känner man för att vara otrevlig kan man vara det någon annanstans, för det är inte vad vi behöver här =)

Bildtråd:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m73103374.html

BF-tråd:

www.familjeliv.se/Forum-2-13/m73103390.html

• Svar på tråden BF Januari 2015
  • Malin81a

Idag ringde läkaren och sa att det inte fanns kromosonfel. Dock pratar hon ju fortfarande bara om abort och de avvikelserna de hittade. Så imorgon förmiddag har vi nytt ultraljud med båda läkarna. Sedan har vi tid med kuratorn imorgon.

Känns så frustrerande att behöva fatta ett beslut när det känns som att vi bara kan få gissningar om hur de påverkar barnet. Jag hoppas verkligen vi får mer klarhet imorgon.

Detta är så jobbigt att jag har tryck över bröstet och känns jobbigt att andas. Min man tycker också det är tråkigt men det är jättetydligt att det inte påverkar honom så mycket. Han kan ju leva som vanligt. Känns frustrerande.

• HeiHej

Okej, nu vill jag gärna komma med i denna tråd också, den andra bf januari tråden är så död..;)
    BF 4 januari, första barnet, lider för tillfället av foglossning och halsbränna, annars är det bara fin-fint Skrattande

• 4loveandlemons
    Malin81a skrev 2014-09-03 20:22:54 följande:

Idag ringde läkaren och sa att det inte fanns kromosonfel. Dock pratar hon ju fortfarande bara om abort och de avvikelserna de hittade. Så imorgon förmiddag har vi nytt ultraljud med båda läkarna. Sedan har vi tid med kuratorn imorgon.

Känns så frustrerande att behöva fatta ett beslut när det känns som att vi bara kan få gissningar om hur de påverkar barnet. Jag hoppas verkligen vi får mer klarhet imorgon.

Detta är så jobbigt att jag har tryck över bröstet och känns jobbigt att andas. Min man tycker också det är tråkigt men det är jättetydligt att det inte påverkar honom så mycket. Han kan ju leva som vanligt. Känns frustrerande.

Förstår att situationen är oerhört påfrestande. Hoppas att läkarna kan bringa lite klarhet idag.
  • Martina8

Jag tänker på er idag.

styrkekram
  • MissZ13

Hoppas allt går bra för er idag. All lycka och styrka till er!
  • Malin81a

Så nu hoppas jag innerligt att jag är den sista att lämna tråden. Det såg ännu sämre ut idag och mest troligt klarar sig barnet inte graviditeten ut. Vi kommer att avbryta graviditeten i nästa vecka. Lycka till ni andra och så framtiden utvisa om och när vi får vårt tredje barn.

Kram till er alla

• escapee
    Malin81a skrev 2014-09-04 10:11:30 följande:

Så nu hoppas jag innerligt att jag är den sista att lämna tråden. Det såg ännu sämre ut idag och mest troligt klarar sig barnet inte graviditeten ut. Vi kommer att avbryta graviditeten i nästa vecka. Lycka till ni andra och så framtiden utvisa om och när vi får vårt tredje barn.

Kram till er alla

Gud så hemskt :( massa styrkekramar
  • Martina8
    Malin81a skrev 2014-09-04 10:11:30 följande:

Kram till er alla

åh nej Gråter
    Finns inte något man kan säga.. 
    Ta er tid och sörj, jag vet att det kan vara svårt då man sörjer på olika vis.
    Jag hoppas du/ni får en god samtalskontakt och allt det stöd ni behöver.
    När tiden är mogen och när ni känner er redo att försöka igen så önskar jag er all lycka.
    Många tankar sänder jag er i allt det svåra

och åter igen styrkekram
  • joh93

Usch stackars dig, sitter här och ryser med bara tanken om det skulle hänt mig. Ni får glädjas av era två fina friska barn och ta det lugnt ett tag <3

Svar på tråden BF Januari 2015