joh93 skrev 2014-09-07 16:38:58 följande:
Oj blir helt förvånad när jag läser era historier om pojkvännerna. Min är lika intresserad av att handla och nästan mer på än mig ibland så jag får ta ner honom på jorden så inte vi köper allt förtidigt. Man vill ju sprida ut det lite så vi har något att längta efter så inte allt står klart i oktober :) Han är jättegullig mot mig och frågar hur jag mår och pratar och försöker lyssna på magen varje dag även fast han inte hör mer än tarmljuden från mig :p
Vi var på gekås igår, ojojoj vad mycket vi hittade, köpte det mesta vi tänkt men valde bort vissa grejer då de inte verkade speciellt bra. Gula kassen är fullproppad av grejer, allt från täcke kudde till snuttis, dregglisar, skallror, påslakanset, nappflaskor, några bodys osv.. Känner mig väldigt nöjd med besöket :)
Åh, så roligt med Ullared! Ska dit i mitten av oktober. En mängd bebisgrejer och julsaker står på listan. ;) Du har inte lust att fotografera lite av det du köpte?
Ja, blir också ledsen när jag läser om oengagerade pojkvänner här inne. Den här tiden vill man ju dela och njuta av tillsammans. Vi känner efter buffar tillsammans, planerar, shoppar och renoverar barnrum. Förstår att det känns väldigt ensamt och trist för er som inte känner likadant, men förhoppningsvis är det bara någonting de behöver gå igenom och sen så kanske det lossnar. Jag hoppas verkligen det för graviditeten är ju så himla härlig att få njuta av.