Lolanthe skrev 2014-09-01 20:57:14 följande:
Hej tjejer! Jag behöver råd! Vi har vårt rul om en vecka. Velar så om vi ska kolla könet. Ni som kollat resp inte kollat, varför valde ni det ni gjorde och hur känns det nu? :D
Hej hej
Barn nr 1 kollade jag inte alls kön, men var inställd, på en pojke- fick en flicka.
Blev lite förvånad men "chocken" la sig snabbt och lyckan över min dotter var total.
Barn nr 2 kollade kön i vecka 39 haha snacka om att inte kunna vänta några fjuttiga dagar. Skulle vara pojk enl bm ut kom en tjej.. haha det brydde jag mig inte ett dugg om. Kärlek vid första ögonkastet
Barn nr 3 kollade inte kön och kön var inte heller viktigt. En liten tjej var det
Nu, barn nr 4 har kollat kön- en liten pojke till 99,9% MEN känner mig inte alls säker ändå. Är lite "rädd" för att personifiera bebisen genom att säga "han" OM det nu visar sig att de sett fel och det är en liten tjej. Inte för att det gör mig något men orolig ändå att det blir jättekonstigt när bebisen kommer till oss
Nu är jag jättesugen på att göra ett könsUL i 3d för att vara säker, men äsch jag väntar tills i Januari
mot så om jag skulle få fler barn så skulle jag inte fråga på RUL utan direkt göra ett Köns UL om jag skulle vilja veta kön