• RockTheRebell

BF Januari 2015

Hej!

Ser ingen Januari 2015 BF-tråd så jag startar en!

Jag ser framför mig att vi fördriver den här tiden tillsammans vare sig det är första eller syskongraviditet under trevlig ton och gärna lite glimten i ögat. Känner man för att vara otrevlig kan man vara det någon annanstans, för det är inte vad vi behöver här =)

Bildtråd:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m73103374.html

BF-tråd:

www.familjeliv.se/Forum-2-13/m73103390.html

• Svar på tråden BF Januari 2015
  • Emilia1986
    Mimmi90 skrev 2014-09-10 10:36:08 följande:
    Nästan exakt samma (bebis hjärtslag 146) i v 22+1
    Ungefär samma! :)

Hjärtslag 150 och SF 21

Var då i v22 (21+3)
  • GossipGirl
    JosefinGranqvist89 skrev 2014-09-09 19:21:54 följande:

Detta är min profilbild, bara så ni tar rätt person

Bra initiativ! Nu har jag också skickat förfrågan. :)
  • MissLaila

Jag va med här i gruppen i början, men har inte varit aktiv då det kom så mkt inlägg på en gång. Va lite frånvarande och kom sen tebax och insåg att det skulle ta mig en evighet att läsa allt. Får jag gå med i fb - gruppen ändå? :)

• escapee
    MissLaila skrev 2014-09-11 07:45:54 följande:

Jag va med här i gruppen i början, men har inte varit aktiv då det kom så mkt inlägg på en gång. Va lite frånvarande och kom sen tebax och insåg att det skulle ta mig en evighet att läsa allt. Får jag gå med i fb - gruppen ändå? :)

Ja de ska väl inte vara några problem å gå med i fb gruppen ändå?? :)
  • JosefinGranqvist89
    MissLaila skrev 2014-09-11 07:45:54 följande:

Självklart! Alla som vill va med får vara med och den är hemlig så bara vi som är medlemmar får se vad som skrivs på sidan
  • längtan94

Måste bara fråga, hon vars barn i magen hade "vatten" i huvudet, hur gick de? Varför blir de då? Någon som vet?

• Hedgehog

Hej på er!

Här tickar de på. V 23 nu o den senaste veckan har magen verkligen vuxit till sig. Kändes jobbigt att dölja den mer, så berättade för nya chefen. Var orolig över hur reaktionen skulle bli eftersom jag är nyanställd. Blev positivt överraskad. Fick till och med ett grattis :) där jag jobbat från jag blev gravid till sista augusti fick jag aldrig ett grattis... Eller förståelse när jag var sjukskriven för illamående och kräkningar.

Nu har jag gått ut med graviditeten, eftersom jobbet vet om det och så. Anmälde mig precis på gravidyoga. Så mysigt!

Ska någon av er gå? Gick ingen sån kurs med första (som blir 5 nu) så tänkte ge mig själv bättre förutsättningar till förlossningen denna gång, o lära mig profylax.

Svar på tråden BF Januari 2015