• RockTheRebell

BF Januari 2015

Hej!

Ser ingen Januari 2015 BF-tråd så jag startar en!

Jag ser framför mig att vi fördriver den här tiden tillsammans vare sig det är första eller syskongraviditet under trevlig ton och gärna lite glimten i ögat. Känner man för att vara otrevlig kan man vara det någon annanstans, för det är inte vad vi behöver här =)

Bildtråd:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m73103374.html

BF-tråd:

www.familjeliv.se/Forum-2-13/m73103390.html

• Svar på tråden BF Januari 2015
  • längtan94

Japp , fas jag har tappat suget helt :( stackars sambo , han som var van att får flera ggr dagen till nån gång var tredje vecka ! :o

• Qaroliine
    längtan94 skrev 2014-09-26 00:07:02 följande:
    Nån mer som väntar på bebis "kvällssparkar" ? Kan inte slappna av och somna om jag inte känner dom först :") haha är de nu mamma-oron börjar ? ;)

Här går det inte en timme utan sparkar eller rörelser så jag hinner knappast ligga och vänta in dem Tungan ute

Tilde 101221 Lillasyster bf 150125
  • elilin

Här är de oxå lugnt på spark fronten :p lite skillnad mot sonen som var galen i magen:p ofta ja hinner oroa mig nu att nått är tokigt bara för att bebis e så lugn :/ men på kvällarna så är de aktivitet varjefall :)

Sexlivet här är som innan om inte mera tillochmed;) kommer ihåg när ja vänta sonen att jag vart mera "sugen" å de e lika nu ;) skulle kunna ligga hela tiden ;)

• Hedgehog

Elilin: härligt ;) jag får mer o mer dåligt samvete över att de inte blir något för oss. Jag är trött och har ingen lust alls! Haha. Tur han är förstående ändå. När han inte är det så visar jag hur de sparkas, så accepterar han att de inte blir något ;) Men de känns ju lite jobbigt alltså.

• LängtansBlåaBlomma
    längtan94 skrev 2014-09-26 00:07:02 följande:

Nån mer som väntar på bebis "kvällssparkar" ? Kan inte slappna av och somna om jag inte känner dom först :") haha är de nu mamma-oron börjar ? ;)

Om jag inte känner bebisen puffa så väcker jag den genom att trycka/massera lite på magen för då får jag ofta en rörelse tillbaka.
    kampenmotpco.blogg.se/ - äntligen gravid! BF 1/1 2015
  • längtan94

Känner bebis flera ggr/dag jag kan ha känt rn halv timma innan jag går och lägger mig så de kan bli lugnt precis innan :)

Svar på tråden BF Januari 2015