• RockTheRebell

BF Januari 2015

Hej!

Ser ingen Januari 2015 BF-tråd så jag startar en!

Jag ser framför mig att vi fördriver den här tiden tillsammans vare sig det är första eller syskongraviditet under trevlig ton och gärna lite glimten i ögat. Känner man för att vara otrevlig kan man vara det någon annanstans, för det är inte vad vi behöver här =)

Bildtråd:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m73103374.html

BF-tråd:

www.familjeliv.se/Forum-2-13/m73103390.html

• Svar på tråden BF Januari 2015
  • escapee

Jag har ont. Ibland riktigt jäkla groteskt ont :( känns som man satt en tång i livmodertappen å vrider om.. Bränner hugger å ilar samtidigt som de strålar ut i svanken. Inte foglossning!! Så jag vet inte alls vad de e för ngt. Blir å ringa å rådfråga sjukan imorgon om de inte e bättre

• Lolanthe
    escapee skrev 2014-09-28 03:25:02 följande:

Jag har ont. Ibland riktigt jäkla groteskt ont :( känns som man satt en tång i livmodertappen å vrider om.. Bränner hugger å ilar samtidigt som de strålar ut i svanken. Inte foglossning!! Så jag vet inte alls vad de e för ngt. Blir å ringa å rådfråga sjukan imorgon om de inte e bättre

Åh låter inte kul alls! Hoppas du får reda på vad det kan vara.
  • längtan94

Du bör nog prata med förlossningen! :o
  • escapee
    längtan94 skrev 2014-09-28 10:04:53 följande:
    Du bör nog prata med förlossningen! :o
    Jo jag ska göra de om de inte blir bättre under dagen. De tråkiga e ju att ja har en läkartid inbokad på onsdag, men dit känns de alldeles för långt till... Som tur e så känner ja av lill killens sparkar rätt ofta å på så sätt blir ja inte orolig att ngt e fel med honom :)
  • mariaheterjag
    escapee skrev 2014-09-28 11:20:23 följande:

Jo jag ska göra de om de inte blir bättre under dagen. De tråkiga e ju att ja har en läkartid inbokad på onsdag, men dit känns de alldeles för långt till... Som tur e så känner ja av lill killens sparkar rätt ofta å på så sätt blir ja inte orolig att ngt e fel med honom :)

Gör det ont även när du vilar? Jag fick ischias, det är någon nerv som kommer i kläm, och det gjorde verkligen jätteont, men det var bara när jag gjorde vissa rörelser har jag för mig. Inte om jag låg ned och vilade.
  • escapee
    mariaheterjag skrev 2014-09-28 17:50:47 följande:
    Gör det ont även när du vilar? Jag fick ischias, det är någon nerv som kommer i kläm, och det gjorde verkligen jätteont, men det var bara när jag gjorde vissa rörelser har jag för mig. Inte om jag låg ned och vilade.
    De känns hela tiden :( blir ännu värr om ja typ ska lyfta benet högt eller böja mig framåt...
  • Isola88

usch hoppas att det blir bättre, känner inte igen känslan som du beskriver så vet inte heller vad det kan vara :/
  • JosefinGranqvist89

Någon mer som fått massa bristningar? Suger verkligen att jag fått på magen nu bröst, lår, höfter mm va okej då jag redan hade där sen innan men på magen känns inte okej, hoppas dom bleknar fort sen bara!!

Svar på tråden BF Januari 2015