Förhoppningsvis skrev 2014-05-19 08:19:35 följande:
Testade ett rätt svagt plus igår, och ett fortfarande svagt plus idag. BIM+3, kan det vara så? Eller är det dåligt att det inte är lika starkt som teststrecket?
Du är ju bara BIM +3 så det är inte alls konstigt om det är svagt. Testade senast idag (BIM+14) och teststrecket är fortfarande svagare än kontrollstrecket även om det ökar i styrka liiite mellan varje testning. Som youwontremember sa försök att låta det gå lite tid emellan så att hcg hinner öka ordentligt. Och kom ihåg att olika test är olika känsliga, ska du jämföra bör du ha samma typ av test.
Är så beviken och uppgiven. Skrev in mig på mvc idag men fick inte tid förrän 4 juni, då är jag ju redan i vecka 9! Hon frågade inte ens i vilken vecka jag var, konstigt. Sedan försökte jag få ett vul, fick det förra gången i 9+1 då jag var så orolig att det var ma eller ofostrig graviditet så även denna gången och jag hade ju ont i magen (inte molvärken, en skarpare smärta) i fredags samt rosa och bruna flytingar men de gav inga vul om man inte hade medicinsk anledning sa hon

Det är ju samma ställe som förra gången så det var synd att jag inte fick prata med min gamla bm. Så nu får jag vänta ända till 23/6 då jag har blodprovet för KUB innan jag får se om det faktiskt lever någon därinne. Är en evighet ju