• RockTheRebell

BF Januari 2015

Hej!

Ser ingen Januari 2015 BF-tråd så jag startar en!

Jag ser framför mig att vi fördriver den här tiden tillsammans vare sig det är första eller syskongraviditet under trevlig ton och gärna lite glimten i ögat. Känner man för att vara otrevlig kan man vara det någon annanstans, för det är inte vad vi behöver här =)

Bildtråd:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m73103374.html

BF-tråd:

www.familjeliv.se/Forum-2-13/m73103390.html

• Svar på tråden BF Januari 2015
  • Saturnus
    Mandis skrev 2014-05-19 08:22:38 följande:

Får jag hoppa in här? Plussade i onsdags och är i vecka 5 (4+2) nu smile1.gif har en son sen innan som är född 2012.

Jag har med en son som är född 2012 och precis plussat. Går in i vecka 5 i morgon :)
  • Saturnus
    Nr 3 på G skrev 2014-05-19 09:55:20 följande:
    Underbar känsla Hjärta
    Åh vad härligt! Njut! Jag längtar...
  • MagicQueen
    mlisavvas1 skrev 2014-05-19 15:11:17 följande:
    Då har vi samma bf dag du o jag! Kul :)
    Va roligt. Ska bli spännande o se om datumet blir flyttat efter RUL.
  • Saturnus
    Duochjag skrev 2014-05-19 14:01:31 följande:
    Du är ju bara BIM +3 så det är inte alls konstigt om det är svagt. Testade senast idag (BIM+14) och teststrecket är fortfarande svagare än kontrollstrecket även om det ökar i styrka liiite mellan varje testning. Som youwontremember sa försök att låta det gå lite tid emellan så att hcg hinner öka ordentligt. Och kom ihåg att olika test är olika känsliga, ska du jämföra bör du ha samma typ av test.

Är så beviken och uppgiven. Skrev in mig på mvc idag men fick inte tid förrän 4 juni, då är jag ju redan i vecka 9! Hon frågade inte ens i vilken vecka jag var, konstigt. Sedan försökte jag få ett vul, fick det förra gången i 9+1 då jag var så orolig att det var ma eller ofostrig graviditet så även denna gången och jag hade ju ont i magen (inte molvärken, en skarpare smärta) i fredags samt rosa och bruna flytingar men de gav inga vul om man inte hade medicinsk anledning sa hon Rynkar på näsan Det är ju samma ställe som förra gången så det  var synd att jag inte fick prata med min gamla bm. Så nu får jag vänta ända till 23/6  då jag har blodprovet för KUB innan jag får se om det faktiskt lever någon därinne. Är en evighet ju Gråter
    Du kan alltid gå till en provat gynekolog och få ett vul.
  • Saturnus
    Duochjag skrev 2014-05-19 14:02:20 följande:
    Välkommen och grattis! Är många som har barn föda 12, jag med Solig, kul.
    Jag går in i vecka 5 i morgon och har enson som är född 2012.
  • MagicQueen
    Respan skrev 2014-05-19 18:50:43 följande:

Alla ni som varit på VUL redan, varför har ni gjort det? :)
    Har inte mitt UL fören 15 juli och det är ju evigheter tills dess :(

Det undrar jag med

Har ni ringt bm direkt när ni plussat och bokat för inskrivning. Jag vill göra kub, bokar man in det osså direkt då?
  • Sudden

Jag gör vul tidigt för att jag gjort en ivf, det är standard då. 

• Emsan3

Hej allihopa!

Jag tänkte hoppa in här. Plussade i går och i dag. Vågade inte lita på att det första stämde. Är jätteglad men chockad då jag inte vågade hoppas. Vill så gärna göra ett ultraljud och se att allt står rätt till. Får vem som göra det tidigt trots att man inte har haft tidigare problem? Ska bli kul att följas åt här :)

Svar på tråden BF Januari 2015