• RockTheRebell

BF Januari 2015

Hej!

Ser ingen Januari 2015 BF-tråd så jag startar en!

Jag ser framför mig att vi fördriver den här tiden tillsammans vare sig det är första eller syskongraviditet under trevlig ton och gärna lite glimten i ögat. Känner man för att vara otrevlig kan man vara det någon annanstans, för det är inte vad vi behöver här =)

Bildtråd:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m73103374.html

BF-tråd:

www.familjeliv.se/Forum-2-13/m73103390.html

• Svar på tråden BF Januari 2015
  • Sudden

Jag är i vecka 6 - känner knappt nåt alls. Lite jobbigt och vill gärna iväg på UL snart.

• Ypperlig

Ja, vad kul med en bildtråd! Bidrar med bilder så snart jag kan. :) fick + 15/5.

• Duochjag

SannaSanna..med fy vilken mupp till man! Ursäkta, vill inte vara elak men hur kan han reagera så? Och oskyddat sex... Inte ok reaktion! Jag kan förstå att det kan bli en överraskning om det inte är planerat men att betee sig så. :(. Han ska nu stötta dig, det är ju överraskning för dig också! Hur var han när du var gravid med första barnet? Var det planerat? Hjälpte han till under spädbarnstiden?

• Duochjag

Jag är i vecka 6 (5+4) och jag känner typ inget... Liite molvärk ibland och såååå svullen, syns ju redan! Kissar ofta men annars inget....

• bejb

jag är i v 6+2 och mår så j*vla illa hela morgon och förmiddag..först mot kvällen börjar det reda upp sig. Spyr inte,men har ingen matlust och känner mig äcklad av allt,fast jag är jättehungrig.
    Försöker äta något smått ofta och drickat vatten. Provat sea band också men de hade ingen effekt eller så hittade jag inte den rätta punkten. Så just nu känns det inte så kul :( Hoppas det går om snart

• Saturnus

Hej! Jag hoppar in här. Jag har precis plussat!! Jag väntar mitt andra barn . BF 26 januari. Roligt att kunna följas åt. Vi dansade här hemma jag och min son när jag plussade. :) Han tyckte det var kul även om han inte hade en aning om varför :)

• Serahjay
    anna86l skrev 2014-05-18 20:19:22 följande:
    Jag är i vecka 6 och känner just nu ingenting. Sist mådde jag illa, redan från v. 6, så jag verkligen bara njuter just nu av att jag mår bra! *peppar peppar*

Ni som har pollenallergi, vilka tabletter får man ta som gravid? Någon som har koll?

Cetirizin. Be en läkare skriva ut recept. Annars blir det dyrt :)
  • Saturnus
    Förhoppningsvis skrev 2014-05-18 20:20:17 följande:

Idag plussade jag med! Hurra hurra!

Stort Grattis!
  • mariaheterjag

Jag är i vecka 6 (5+4) och känner typ inget heller. För någon vecka sedan kände jag då och då som mensvärk men det har helt gått över nu. Brösten ömmar inget men jag tycker att de känns lite tyngre?(kan dock va inbillning) Min deppighet har gått över och idag har jag kännt mig glad för första gången sedan kag blev gravid tror jag! Jag undrar om det är hormonerna som stabiliserat sig lite mer? Hoppas det! Har inte så mkt matlust och blir mätt fortare än vanligt tycker jag. Sedan är jag väldigt trött men vet inte om det är ett symptom el ej....

• Atja

Jaha, jag packar väl ihop mitt och byter tråd igen ;') Fick tidigt missfall imorse och det var inte oväntat då mina gravtest sjönk i styrka :( Besvikelsen är ju enorm men jag har varit väldigt ödmjuk och inte tillåtit mig att bli för glad så därför känns det helt okej för mig ändå, nya tag nästa äl. Lycka till alla

Svar på tråden BF Januari 2015