• RockTheRebell

BF Januari 2015

Hej!

Ser ingen Januari 2015 BF-tråd så jag startar en!

Jag ser framför mig att vi fördriver den här tiden tillsammans vare sig det är första eller syskongraviditet under trevlig ton och gärna lite glimten i ögat. Känner man för att vara otrevlig kan man vara det någon annanstans, för det är inte vad vi behöver här =)

Bildtråd:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m73103374.html

BF-tråd:

www.familjeliv.se/Forum-2-13/m73103390.html

• Svar på tråden BF Januari 2015
  • MillaPo
    Fesitomo skrev 2014-05-19 13:20:32 följande:
    Åå jag ska på vul i morgon och hoppas då gå se ett litet tickande hjärta är då i 7+2

Lycka till! Ja ska oxå på vul i morgon o e på 7+2 då :)
  • MagicQueen

Nu hoppar jag in här. Plussade i torsdags, svagt svagt, som sen stegrat för var dag. Tog cb digital idag och fick gravid 1-2. Först nu jag tror på det. Underbar känsla <3

Dock livrädd, av fem försök har jag haft två tidiga mf. Men jag hoppas så att det går vägen denna gång. V 5 nu (4+0) och BF 25 jan.

Jag har två pojkar sedan tidigare, födda 07 och 08, men detta är makens första

• Nr 3 på G
    Duochjag skrev 2014-05-19 14:02:20 följande:
    Välkommen och grattis! Är många som har barn föda 12, jag med Solig, kul.
    Har oxå en 12:a :) en liten terrorista som föddes den 11 sept 2012
  • MillaPo

Ja kom hem från prag igår...jävligt kämpiga dagar med illamåendet o trötthet...tabletterna tar bara udden av skiten nu...jobbad bara halvdag i dag då kroppen säger ifrån. Har välidigt fysisktarbete o ju mer ja rör mej ju sämre mår ja...önskar ja hade ett stillasittande jobb utan kundkontakt just nu :/

Får se vad läkaren säger på vul i morgon om ja blir sjukskriven veckan ut eller vad han anser...

Har läst ikapp lite o sett att det droppar in flera i tråden :) välkomna alla nygravida :)

Ni som mår illa har ni hittat nått ni får i er o smakar gott?

Jag får i mej vissa saker men ja måste tvinga mej för att få i mej det o allt smakar äckligt tycket jag...o allt luktar snusk...:/

Bläää...nä hoppas vi får se ett litet hjärta slå där inne imorgon på vul så man får bektäftelse den lille växer, det skulle gör det hela så illamåendet mer lätthantelärligt...har svårt att ta in att ja faktiskt e gravid :o

• mlisavvas1
    MagicQueen skrev 2014-05-19 14:43:20 följande:

Nu hoppar jag in här. Plussade i torsdags, svagt svagt, som sen stegrat för var dag. Tog cb digital idag och fick gravid 1-2. Först nu jag tror på det. Underbar känsla <3

Dock livrädd, av fem försök har jag haft två tidiga mf. Men jag hoppas så att det går vägen denna gång. V 5 nu (4+0) och BF 25 jan.

Jag har två pojkar sedan tidigare, födda 07 och 08, men detta är makens första smile1.gif

Då har vi samma bf dag du o jag! Kul :)
  • MagicQueen
    escapee skrev 2014-05-19 09:42:38 följande:

Var på vul idag! Vilken känsla det var att få se ett tickande hjärta ! <3 herregud.... fick även med mig en liten bild på plutten. :) känns lite mer verkligt nu... Men är fortfarande skrajj!

Va underbart <3
  • Fesitomo
    MagicQueen skrev 2014-05-19 14:43:20 följande:

Jag har två pojkar sedan tidigare, födda 07 och 08, men detta är makens första smile1.gif

Välkommet hit till oss nu ska det gå hela vägen
  • Tingeliiiing

Jag är jätte svullen på kvällarna numera , kanske är så när man redans fött två barn innan! Nån annan än jag?

Svar på tråden BF Januari 2015