• RockTheRebell

BF Januari 2015

Hej!

Ser ingen Januari 2015 BF-tråd så jag startar en!

Jag ser framför mig att vi fördriver den här tiden tillsammans vare sig det är första eller syskongraviditet under trevlig ton och gärna lite glimten i ögat. Känner man för att vara otrevlig kan man vara det någon annanstans, för det är inte vad vi behöver här =)

Bildtråd:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m73103374.html

BF-tråd:

www.familjeliv.se/Forum-2-13/m73103390.html

• Svar på tråden BF Januari 2015
  • Fesitomo
    Tingeliiiing skrev 2014-05-19 18:29:40 följande:

Vart ju sne! phpGeGQL142537.jpg

Jag är också jätte svullen men inte bara på kvällen detta blir ju min 4 grav å det har synts tidigare å tidigare på alla grav så får se när folk börjar undra :) fin mage förresten :)
  • Tingeliiiing
    Fesitomo skrev 2014-05-19 18:39:44 följande:
    Jag är också jätte svullen men inte bara på kvällen detta blir ju min 4 grav å det har synts tidigare å tidigare på alla grav så får se när folk börjar undra :) fin mage förresten :)
    Nä det syns hela tiden numera men extra mkt på kvällen haha! Åh tack så mkt!
  • Respan

Alla ni som varit på VUL redan, varför har ni gjort det? :)
    Har inte mitt UL fören 15 juli och det är ju evigheter tills dess :(

• Duochjag
    MagicQueen skrev 2014-05-19 14:43:20 följande:
    Nu hoppar jag in här. Plussade i torsdags, svagt svagt, som sen stegrat för var dag. Tog cb digital idag och fick gravid 1-2. Först nu jag tror på det. Underbar känsla <3 Dock livrädd, av fem försök har jag haft två tidiga mf. Men jag hoppas så att det går vägen denna gång. V 5 nu (4+0) och BF 25 jan. Jag har två pojkar sedan tidigare, födda 07 och 08, men detta är makens första

Välkommen och hoppas allt går bra denna gången! Fyy jag är så svullen så! Syns ju verkligen redan. Ska se om jag får in en bild i bildtråden ikväll. Tingeliiing vilken vecka är du i? Jag är i vecka 6 och ser ut som typ 18 :p!
  • Serahjay
    Tingeliiiing skrev 2014-05-19 18:29:40 följande:
    Vart ju sne! phpGeGQL142537.jpg
    Jag är oxå jättesvullen o hård på kvällarna. Men är ganska svullen hela dagen för jag är en vandrande gasboll.
    Nån mer som har problem med gaser? det är ju helt sjukt! Tror inte jag var såhär med min dotter..
    Är superhård i magen oxå.. hoppas det går över snabbt. Ska försöka dricka mer vatten o äta mer fiber.. 
  • Amandas91

Hej alla!! Jag plussade förra måndagen :) är nu i vecka 6!!! Så BF ca 14 januari ???? jag är också ganska svullen, man skulle kunna tro att jag är längre fram i graviditeten ;) är gravid med andra barnet !!

• Tingeliiiing
    Serahjay skrev 2014-05-19 19:03:52 följande:
    Jag är oxå jättesvullen o hård på kvällarna. Men är ganska svullen hela dagen för jag är en vandrande gasboll.
    Nån mer som har problem med gaser? det är ju helt sjukt! Tror inte jag var såhär med min dotter..
    Är superhård i magen oxå.. hoppas det går över snabbt. Ska försöka dricka mer vatten o äta mer fiber.. 
    Usch va jobbigt! Nä jag har inga gaser men där emot är den svullen o har molvärk lite hela tiden.. O illamående som fan o täppt i näsan dygnet runt!!! Pratar genom näsan...

O TRÖTT!! Haha me. Det ingår ju!
  • Saturnus
    Atja skrev 2014-05-19 06:50:33 följande:

Jaha, jag packar väl ihop mitt och byter tråd igen ;') Fick tidigt missfall imorse och det var inte oväntat då mina gravtest sjönk i styrka :( Besvikelsen är ju enorm men jag har varit väldigt ödmjuk och inte tillåtit mig att bli för glad så därför känns det helt okej för mig ändå, nya tag nästa äl. Lycka till alla

Tråkigt! Stor kram, hoppas det går vägen snart igen!
Svar på tråden BF Januari 2015