• RockTheRebell

BF Januari 2015

Hej!

Ser ingen Januari 2015 BF-tråd så jag startar en!

Jag ser framför mig att vi fördriver den här tiden tillsammans vare sig det är första eller syskongraviditet under trevlig ton och gärna lite glimten i ögat. Känner man för att vara otrevlig kan man vara det någon annanstans, för det är inte vad vi behöver här =)

Bildtråd:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m73103374.html

BF-tråd:

www.familjeliv.se/Forum-2-13/m73103390.html

• Svar på tråden BF Januari 2015
  • Jhalie

Ligger inlagd nu i väntan på operation.

Tydligen utomkveds som de missat sist

• snerkan
    Jhalie skrev 2014-05-23 10:32:34 följande:
    Ligger inlagd nu i väntan på operation. Tydligen utomkveds som de missat sist

Åh fy, stackars dig!!!:( hoppas op går bra utan komplikationer nu! Kram!
  • Tingeliiiing

Tydligen utomkveds som de missat sist smile4.gif

Men usch stackare ta hand om dig
  • AB mamma

Tydligen utomkveds som de missat sist

Men fyy stackare. Lider med dig. Skickar styrkekramar.
  • escapee

Men herregud! Vad håller dom på med?!?! Det borde dem ha sätt förra gången!!!!! Samt att de borde börjat misstänka de när proverna var exakt lika !!! Vilka nötter!!! Vilken läkare hade du idag då?

Hoppas iaf att det går jätte bra för dig! Kram
  • Jhalie
    escapee skrev 2014-05-23 13:01:45 följande:
    Men herregud! Vad håller dom på med?!?! Det borde dem ha sätt förra gången!!!!! Samt att de borde börjat misstänka de när proverna var exakt lika !!! Vilka nötter!!! Vilken läkare hade du idag då?

Hoppas iaf att det går jätte bra för dig! Kram

Ja nu var hcg 3490 och de såg nåt i äggledaren plus en blödning bakom livmodern.

Fick inte ens åka hem och byta om men här ska man ligga timme ut å timme in å vänta...

Hade Olga på kk men fick snabbt ett rum och en annan manlig läkare som är jättebra!

Hungrig som en varg är jag oxå!!
  • escapee
    Jhalie skrev 2014-05-23 14:18:36 följande:

Ja nu var hcg 3490 och de såg nåt i äggledaren plus en blödning bakom livmodern.

Fick inte ens åka hem och byta om men här ska man ligga timme ut å timme in å vänta...

Hade Olga på kk men fick snabbt ett rum och en annan manlig läkare som är jättebra!

Hungrig som en varg är jag oxå!!
    Men usch! Hör gärna av dig när allt är färdigt! Träligt att du inte ens fick åka å byta om. Jag menar, du har väl legat där ett tag nu??? Är de ingen som vet när de blir din tur? Har du fått någon information överhuvudtaget ? Hur de kommer gå till osv? Titthålsoperation elelr? Tycker så synd om dig :(
  • Milou88

Beklagar! :(
  • Milou88
    Förhoppningsvis skrev 2014-05-22 23:10:20 följande:
    Åh precis samma här! Har ett barn som är född maj-12 och ville ha ett skolår emellan. Men eftersom förra graviditeten var tung, vi höll på att förlora henne i PSD, kolik, osv var vi länge osäkra på om vi hade ork att gå igenom allt en gång till - så här är vi, med två skolår emellan, men lika bra ändå!
    Åh de förstår jag verkligen. Men man kan inte planera allt och jag tror som du säger att två skolår blir mycket bra de med :)
  • Youwontremember

Beklagar verkligen det du fått gå igenom, finner inga ord Uppdatera gärna så fort du har orken så att vi vet att du är okej och att allt gått bra! Kramar

Jhalie skrev 2014-05-23 14:18:36 följande:
    Ja nu var hcg 3490 och de såg nåt i äggledaren plus en blödning bakom livmodern. Fick inte ens åka hem och byta om men här ska man ligga timme ut å timme in å vänta... Hade Olga på kk men fick snabbt ett rum och en annan manlig läkare som är jättebra! Hungrig som en varg är jag oxå!!

Svar på tråden BF Januari 2015