BIM Juni 2014
Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!
Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!
Alltså. Negativt test imorse, men ingen mens. Det har aldrig hänt förut. Att jag är sen alltså. Har ingen mens kommit till imorgon så kommer jag bli extremt hoppfull!
Fick mens idag tror jag =( Dag 23 och trodde jag skulle få dag 28 =( Besviken. Tror inte jag hade äl denna månad. Är på första semesterdagen idag så är lite surt och ska vara borta 9 dagar. Sist höll mensen på 3 dagar men skulle inte förvåna mig om den håller på hela semestern =( Får se om det blir mer blödning men kommit riktligt med blod som vid mens så får räkna fredagen som första mensdagen antar jag =( Bara sikta in sig på nytt äl (hoppas man får lite symtom då, varliga), och sen BIM.
Var på toan nyss (är i usa, tidsskillnad på 6 h) och då börjar den "mens" jag hade avta verka det som. Var lite brunt blod som att det är på g att sluta. Om det slutar nu ska jag tyda detta som 1 dagars mens, mf eller nidblödning? Om det är mf så vet jag inte ens om jag varit gravid. Någon som vet?
Aldrig haft så här efter ägglossning. jag hade ägglossning igår för de högg till som de brukar göra. Sen efter så har jag haft molvärk från o till sen igår. Brukar ni ha de så? Tempen har höjts idag så ägglossningen har iaf varit!! :)
Var på toan nyss (är i usa, tidsskillnad på 6 h) och då börjar den "mens" jag hade avta verka det som. Var lite brunt blod som att det är på g att sluta. Om det slutar nu ska jag tyda detta som 1 dagars mens, mf eller nidblödning? Om det är mf så vet jag inte ens om jag varit gravid. Någon som vet?