• joss82

BIM Juni 2014

Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!

• Svar på tråden BIM Juni 2014
  • Lambo

Oj sov som en stock mitt på dagen (händer aldrig!!!) o mår illa till o från. Försöker vara neutral ändå ;)

• combat90

Inväntar högre temp. Sen kommer jag försöka låta bli att tänka så mkt på om det blivit nåt mm. ska jobba rätt mkt nu innan midsommar då jag har bim så de e ju skönt. Men kommer bli aktiv igen så fort jag funderar på något! Lycka till alla!! :) jag håller alla mina fingrar att chansen e hos oss denna månad!!

• JhjärtaK

Hur kan jag inte få glad gubbe på ÄL testet idag??? Har molande värk så in i bänken och haft ÄL-flytningar nu i fyra dagar! Funderar på att ta ett nytt test ikväll vid kl 20 då det gått ytterligare fyra timmar.

Är det någon som använt CB digitala och kollat hur strecken ser ut på stickan när ni matat ut den?

• Kissekatten2014
    JJF skrev 2014-06-06 14:23:07 följande:
    Tror inte på nidis, men mensliknande blod kan komma på BIM, testa så vet vi :)

Inte jag heller.. Känns som om blödningen har ökat nu på eftermiddagen., så jag tror det är mensen ändå
  • eagle87
    JhjärtaK skrev 2014-06-06 16:30:12 följande:
    Hur kan jag inte få glad gubbe på ÄL testet idag??? Har molande värk så in i bänken och haft ÄL-flytningar nu i fyra dagar! Funderar på att ta ett nytt test ikväll vid kl 20 då det gått ytterligare fyra timmar.

Är det någon som använt CB digitala och kollat hur strecken ser ut på stickan när ni matat ut den?
    Kissekatten2014 skrev 2014-06-06 16:30:39 följande:

Inte jag heller.. Känns som om blödningen har ökat nu på eftermiddagen., så jag tror det är mensen ändå smile4.gif
    åh va tråkigt :( hur känns de? känns de ok lr är du jätte ledsen?

• Kissekatten2014
    eagle87 skrev 2014-06-06 16:36:54 följande:
    Kissekatten2014 skrev 2014-06-06 16:30:39 följande:
    Inte jag heller.. Känns som om blödningen har ökat nu på eftermiddagen., så jag tror det är mensen ändå
    åh va tråkigt :( hur känns de? känns de ok lr är du jätte ledsen?

Jobbigt just nu, hade nämligen födelsedags kalas nu i eftermiddag och min killes yngsta syster och jag har inga barn. Och så min killes mellersta syster sa att det är väl hög tid att ni skaffar barn också menat till både mig och den yngsta systern och då vräker min mamma ut ja va segt det går dem är inte snabba. Då blev jag stöt ville bara gå därifrån vet inte om jag var extra känslig eller nåt på grund av att man fick mens samma dag man får höra nåt sånt..
  • Södertös
    combat90 skrev 2014-06-06 13:14:59 följande:
    Håller med dig!! Helt klart anledning till fler iaf!! :) haha nä nu håller vi tummarna för att det tar sig.. :) känns som vi va ute i helt rätt tis iaf!! :) hoppas mensen håller sig långt borta

Ja vi får hålla tummarna Men mys till det imorgon med för att va på den säkra sidan
  • snö 81
    JhjärtaK skrev 2014-06-06 16:30:12 följande:

Strecket brukar vara lika starkt som kontrollstrecket när jag får glad gubbe på digitala.
  • combat90
    Södertös skrev 2014-06-06 17:52:54 följande:
    Ja vi får hålla tummarna Men mys till det imorgon med för att va på den säkra sidan

Ja likabra att fortsätta.någon några dagar till :)
Svar på tråden BIM Juni 2014