BIM Juni 2014
Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!
Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!
Oj sov som en stock mitt på dagen (händer aldrig!!!) o mår illa till o från. Försöker vara neutral ändå ;)
Inväntar högre temp. Sen kommer jag försöka låta bli att tänka så mkt på om det blivit nåt mm. ska jobba rätt mkt nu innan midsommar då jag har bim så de e ju skönt. Men kommer bli aktiv igen så fort jag funderar på något! Lycka till alla!! :) jag håller alla mina fingrar att chansen e hos oss denna månad!!
Hur kan jag inte få glad gubbe på ÄL testet idag??? Har molande värk så in i bänken och haft ÄL-flytningar nu i fyra dagar! Funderar på att ta ett nytt test ikväll vid kl 20 då det gått ytterligare fyra timmar.
Är det någon som använt CB digitala och kollat hur strecken ser ut på stickan när ni matat ut den?
Hur kan jag inte få glad gubbe på ÄL testet idag??? Har molande värk så in i bänken och haft ÄL-flytningar nu i fyra dagar! Funderar på att ta ett nytt test ikväll vid kl 20 då det gått ytterligare fyra timmar.
Är det någon som använt CB digitala och kollat hur strecken ser ut på stickan när ni matat ut den?
Äntligen gav ägglossningstestet utslag! Wiiho :)