• joss82

BIM Juni 2014

Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!

• Svar på tråden BIM Juni 2014
  • Pompalens

Några droppar blod i trosan. Det hade torkat. BIM på tisdag. Har haft ondare i magen idag, men inte alls som mensvärk. Tror inte att det är mens. Brukar detta hända? Kanske ska testa imorgon bara för att se vad testet säger? Vad tror ni? Eller ska jag vänta?

• corran
    Pompalens skrev 2014-06-06 19:00:27 följande:
    Några droppar blod i trosan. Det hade torkat. BIM på tisdag. Har haft ondare i magen idag, men inte alls som mensvärk. Tror inte att det är mens. Brukar detta hända? Kanske ska testa imorgon bara för att se vad testet säger? Vad tror ni? Eller ska jag vänta?
    Jag är en sån som har spottings 2-4 dagar innan mensen..så det kan vara mensen som är på g men det kan lika gäna vara ett tecken på graviditet :) Så olika för alla!
  • eagle87
    Pompalens skrev 2014-06-06 18:00:27 följande:

Hej jag har bim på måndag. Idag efter sex blödde jag lite färskt blod o har jätte lite brunt i trosan. Har aldrig hänt mig heller?
  • Pompalens

Hopas ni har rätt. Satte i binda nu. Ser ut att komma mer än det är men jag tror fortfarande inte att det är mens. I så fall har min kropp förändrat sig helt. Tidig mens brukar jag ibte ha. Inget sötsug eller något innan mens och alla dessa tecken på graviditet i ställe. Är dock lite depp och nervös nu.

• Sabina9006

idag har jag känt mig ganska nere, min födelsedag och allt.. känns som att jag inte har några vänner och killen har jag inte kvar heller.. inget som känns kul.. men när exet dök upp med en liten cupcake och ett ljus så blev jag lite gladare, men efter 2 min så började jag gråta. Vet inte om det är pms, att situationen är som den är mellan oss eller nåt annat :P ingen vidare födelsedag, men men, ska sätta mig och kolla på film och mysa med godis och bli tjock :) har varit rätt lugnt med symptom nu, inte känt så mycket nånstans..

• JJF
    Kissekatten2014 skrev 2014-06-06 17:08:46 följande:

Jobbigt just nu, hade nämligen födelsedags kalas nu i eftermiddag och min killes yngsta syster och jag har inga barn. Och så min killes mellersta syster sa att det är väl hög tid att ni skaffar barn också menat till både mig och den yngsta systern och då vräker min mamma ut ja va segt det går dem är inte snabba. Då blev jag stöt ville bara gå därifrån vet inte om jag var extra känslig eller nåt på grund av att man fick mens samma dag man får höra nåt sånt..
    Nämen jäklar! har varit med om samma några gånger, man vill gå ifrån o aldrig se dem mer i den stunden :( fy på såna som inte tänker efter vad de säger. Grattis på födelsedagen annars :) stora kramar. 
  • JJF
    Sabina9006 skrev 2014-06-06 19:41:16 följande:
    idag har jag känt mig ganska nere, min födelsedag och allt.. känns som att jag inte har några vänner och killen har jag inte kvar heller.. inget som känns kul.. men när exet dök upp med en liten cupcake och ett ljus så blev jag lite gladare, men efter 2 min så började jag gråta. Vet inte om det är pms, att situationen är som den är mellan oss eller nåt annat :P ingen vidare födelsedag, men men, ska sätta mig och kolla på film och mysa med godis och bli tjock :) har varit rätt lugnt med symptom nu, inte känt så mycket nånstans..
    Kramar på födelsedagen, det blir nog jusare tider. "stormar ger trädet starkare rötter"
  • Kissekatten2014
    JJF skrev 2014-06-06 20:29:15 följande:
    Nämen jäklar! har varit med om samma några gånger, man vill gå ifrån o aldrig se dem mer i den stunden :( fy på såna som inte tänker efter vad de säger. Grattis på födelsedagen annars :) stora kramar. 

Tack , fyllde år 28:e maj men det blev kalas idag .. Varken ja eller min killes yngsta syster sa inget vi bara titta på varandra.. Kram tebax
  • JhjärtaK
    snö 81 skrev 2014-06-06 17:59:35 följande:
    Strecket brukar vara lika starkt som kontrollstrecket när jag får glad gubbe på digitala.
    Ok, tack för svar. Det konstiga var att testet från idag såg ut att ha två teststreck bredvid kontrollstrecket, ett på det "vanliga" stället och sedan ett till en liten bit bort till från kontrollstrecket. Ingen glad gubbe nu på kvällen heller . Känns otroligt frustrerande faktiskt när allt i min kropp säger att jag borde ha ÄL nu :-/. Får fortsätta att testa och se och försöka ha så mycket sex vi kan och vill och hinner med nu under helgen.
  • JhjärtaK
    Furtuna skrev 2014-06-06 18:57:14 följande:

Äntligen gav ägglossningstestet utslag! Wiiho :)

Åh vad skönt! Här väntar jag fortfarande :-/
Svar på tråden BIM Juni 2014