BIM Juni 2014
Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!
Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!
Några droppar blod i trosan. Det hade torkat. BIM på tisdag. Har haft ondare i magen idag, men inte alls som mensvärk. Tror inte att det är mens. Brukar detta hända? Kanske ska testa imorgon bara för att se vad testet säger? Vad tror ni? Eller ska jag vänta?
Några droppar blod i trosan. Det hade torkat. BIM på tisdag. Har haft ondare i magen idag, men inte alls som mensvärk. Tror inte att det är mens. Brukar detta hända? Kanske ska testa imorgon bara för att se vad testet säger? Vad tror ni? Eller ska jag vänta?
Hopas ni har rätt. Satte i binda nu. Ser ut att komma mer än det är men jag tror fortfarande inte att det är mens. I så fall har min kropp förändrat sig helt. Tidig mens brukar jag ibte ha. Inget sötsug eller något innan mens och alla dessa tecken på graviditet i ställe. Är dock lite depp och nervös nu.
idag har jag känt mig ganska nere, min födelsedag och allt.. känns som att jag inte har några vänner och killen har jag inte kvar heller.. inget som känns kul.. men när exet dök upp med en liten cupcake och ett ljus så blev jag lite gladare, men efter 2 min så började jag gråta. Vet inte om det är pms, att situationen är som den är mellan oss eller nåt annat :P ingen vidare födelsedag, men men, ska sätta mig och kolla på film och mysa med godis och bli tjock :) har varit rätt lugnt med symptom nu, inte känt så mycket nånstans..
Äntligen gav ägglossningstestet utslag! Wiiho :)