• joss82

BIM Juni 2014

Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!

• Svar på tråden BIM Juni 2014
  • JhjärtaK

Nu kommer jag ihåg vad ni gått igenom, usch! Ja kolla om ett gravtest är negativt men det borde det ju vara iom att du fått tillbaka mensen? Men jag hade nog testat för säkerhets skull så att man sedan kan "tro" på ett svagt plus och inte behöver fundera på om det är rester från missfallet eller inte. Hoppas att det tar sig minst lika snabbt denna gång och att det lilla livet stannar kvar så länge som det skall!

• JhjärtaK
    Malin1992 skrev 2014-06-10 13:05:04 följande:

Jag hade ÄL igår :) så har haft sex två dagar innan, igår o ska ha det idag så får vi se :) har bim den 23 så jag vet inte om jag passar in här lr inte :)

Med BIM den 23:e passar du som handen i handsken tycker jag
  • combat90

Nu är älsmärtan borta. Svagt streck på stickan... de borde innebära att ägget har släppt om de nu gjort de?? Nu får vi vänta tålmodigt på midsommarafton!! :) då hoppas vi på plus :D

• JhjärtaK
    combat90 skrev 2014-06-10 20:20:57 följande:
    Nu är älsmärtan borta. Svagt streck på stickan... de borde innebära att ägget har släppt om de nu gjort de?? Nu får vi vänta tålmodigt på midsommarafton!! :) då hoppas vi på plus :D
    Hear hear!
  • Nini
    Lambo skrev 2014-06-10 16:55:58 följande:
    Förväntansfullt! haha! Men inställd på negativt ;) Ska testa på torsdag eller fredag tror jag.. (3-2 dagar före BIM)

Jag har en billig teststicka, ett CB digitaltest o två känsliga test som reagerar vid 10 mIU/ml.

Tänkte testa med ett känsligt först i alla fall o digitalt på/efter BIM om det behövs.

Jag tänkte testa söndag (3 dagar före BIM). Jag kommer köra taktiken billiga först och skulle jag få utslag så tar jag digitala CB jag känner ingenting annat än att jag mår bättre än jag någonsin gjort veckan före BIM. De senaste 2 månaderna har jag mått jätte illa med massa kramper och nu ingenting! Vet inte riktigt hur jag ska tolka det :-S
  • Lambo
    Nini skrev 2014-06-10 20:48:16 följande:

Jag tänkte testa söndag (3 dagar före BIM). Jag kommer köra taktiken billiga först och skulle jag få utslag så tar jag digitala CB smile1.gif jag känner ingenting annat än att jag mår bättre än jag någonsin gjort veckan före BIM. De senaste 2 månaderna har jag mått jätte illa med massa kramper och nu ingenting! Vet inte riktigt hur jag ska tolka det :-S
    Ja det är väl så jag tänker med, det digitala får eventuellt bekräfta/förändra vad det än blev liksom :)

Jag mår bättre nu, dock mycket trög i magen fortfarande... Är verkligen aldrig det annars så jag känner mig uppsvälld o tung pga det. Innan kände jag mig mer slimmad än nånsin haha.. Så ja, testet kan visa vad som helst ;)

Jag har hoppig cykel men typ 29-30 dagar, ALLTID 28 förr.. Räknar på 30 = BIM nu på söndag. Testar nog torsdag o om jag kan hålla mig så fredag (haha troligt!)
  • mandalii
    plopp76 skrev 2014-06-10 16:59:23 följande:
    Oftast är det så att lutealfasen är lika varje cykel. Så om du får Äl sent förskjuts BIM framåt och får du ÄL tidigt så blir BIM tidigare :)
    Ahh, då fattar jag, tack! Flört
  • mandalii
    Vifem skrev 2014-06-10 16:44:12 följande:
    Lutesfasen är tiden mellan äl och BIM, min är 14 dagar. SÅ kommer äl tidigare blir ju BIM tidiagre och tvärtom.
    Haha, heeej : ) Tack, då förstår jag! Flört
  • Malin1992
    JhjärtaK skrev 2014-06-10 19:30:01 följande:
    Med BIM den 23:e passar du som handen i handsken tycker jag smile1.gif
    Hihi toppen :) hoppas det inte kmr ngn mens bara :)
Svar på tråden BIM Juni 2014