BIM Juni 2014
Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!
Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!
Nu imorse hade jag min stegring och nu börjar det gå ner igen :)

Nu kommer jag ihåg vad ni gått igenom, usch! Ja kolla om ett gravtest är negativt men det borde det ju vara iom att du fått tillbaka mensen? Men jag hade nog testat för säkerhets skull så att man sedan kan "tro" på ett svagt plus och inte behöver fundera på om det är rester från missfallet eller inte. Hoppas att det tar sig minst lika snabbt denna gång och att det lilla livet stannar kvar så länge som det skall!
Jag hade ÄL igår :) så har haft sex två dagar innan, igår o ska ha det idag så får vi se :) har bim den 23 så jag vet inte om jag passar in här lr inte :)
Nu är älsmärtan borta. Svagt streck på stickan... de borde innebära att ägget har släppt om de nu gjort de?? Nu får vi vänta tålmodigt på midsommarafton!! :) då hoppas vi på plus :D