• joss82

BIM Juni 2014

Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!

• Svar på tråden BIM Juni 2014
  • Lambo
    Evening primrose skrev 2014-06-10 21:56:19 följande:

Är nån mer på typ äl 10?

? Lilla E ?
    Jag är där nånstans :)
  • ImseVimseSpindel

Dag 21 i cykeln och 7e dagen med blinkande gubbe. Vet inte om det blir någon ägglossning alls denna månad. Vill också ha ett BIM att vänta på ju :)

• Lambo
    Evening primrose skrev 2014-06-10 22:09:07 följande:

Lambo Nåra känningar? smile1.gif

? Lilla E ?
    Ja jösses, dock blivit mildare ned magvärk.. Inställd på negativt o har försökt vara hela tiden ;)

Mycket molvärk, hugg o så.

FETT hår, det har jag aldrig!

Oerhört trög mage, heller aldrig ett problem. Dålig hy...

Somnat två eftermiddagar.

Du? O inväntar du BIM? Eller kolla tidigare?
  • HGS

Att det ska vara så svårt att skilja mellan symtom på graviditet och mens! Bim -2 här. Igårkväll hade jag sjuuukt mycket mensvärk men mådde dessutom illa. Humöret var helt upp och ner, grät två gånger och var nära till tårarna ytterligare 5 gånger typ. Idag kommer jag inte ens ihåg vad som var fel, mycket stabilt, haha. Idag har jag knappt känt något i magen, bara lite mot blygdbenet och ljumsken men illamåendet har smugit sig på i kväll igen. Försöker intala mig själv att mensen kommer komma ändå. Ahh, denna väntan!

• Dakine
    Evening primrose skrev 2014-06-10 21:56:19 följande:
    Är nån mer på typ äl 10?
    Jupp! :) 

Några dagar efter äl hade jag extremt ömt i nedre delen av magen. Men det har nu släppt. 
    Nu har jag bara brännande, ömma och tunga bröst! (Vilket jag ibland får innan mens) Så säger inte hej än! 

Däremot har jag varit väldigt trög i magen (vilket jag INTE brukar vara innan mens, snarare LÖS) :P 
    Jag har haft lite sura uppstötningar
    & väldigt trött. 

Men ställer in mig på mens ändå :P
  • Evening primrose

Mensvärkigt. Å jättelös mage. Brukar inte ha d. Magen kan sätta fart när jag får mens dock, men dit är det några dagar. Om den inte kommer redan nu!

♡ Lilla E ♡
  • Malinbarre

Jag tror att det var här, men är det någon som vet av den här "metoden" där man typ har sex varannan dag fram tills äl och då typ varje dag? Det fanns en länk förut till den metoden.. Någon som vet vad jag menar? :)

Svar på tråden BIM Juni 2014