BIM Juni 2014
Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!
Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!
Är nån mer på typ äl 10?
Är nån mer på typ äl 10?
Dag 21 i cykeln och 7e dagen med blinkande gubbe. Vet inte om det blir någon ägglossning alls denna månad. Vill också ha ett BIM att vänta på ju :)
Lambo Nåra känningar? ![]()
Lambo Nåra känningar? ![]()
Att det ska vara så svårt att skilja mellan symtom på graviditet och mens! Bim -2 här. Igårkväll hade jag sjuuukt mycket mensvärk men mådde dessutom illa. Humöret var helt upp och ner, grät två gånger och var nära till tårarna ytterligare 5 gånger typ. Idag kommer jag inte ens ihåg vad som var fel, mycket stabilt, haha. Idag har jag knappt känt något i magen, bara lite mot blygdbenet och ljumsken men illamåendet har smugit sig på i kväll igen. Försöker intala mig själv att mensen kommer komma ändå. Ahh, denna väntan!
Mensvärkigt. Å jättelös mage. Brukar inte ha d. Magen kan sätta fart när jag får mens dock, men dit är det några dagar. Om den inte kommer redan nu!
Av progesteron sägs d magen kan bli lös eller hård
Progesteron har man väl mellan äl å bim oavsett?
Jag tror att det var här, men är det någon som vet av den här "metoden" där man typ har sex varannan dag fram tills äl och då typ varje dag? Det fanns en länk förut till den metoden.. Någon som vet vad jag menar? :)