• joss82

BIM Juni 2014

Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!

• Svar på tråden BIM Juni 2014
  • Malinbarre
    Evening primrose skrev 2014-06-10 22:33:07 följande:
    Mensvärkigt. Å jättelös mage. Brukar inte ha d. Magen kan sätta fart när jag får mens dock, men dit är det några dagar. Om den inte kommer redan nu!
    Lilla E

Jag hade jätte jobbig mage när jag var gravid senast :) toa ofta!!
  • Freuda
    Evening primrose skrev 2014-06-10 22:09:07 följande:
    Lambo Nåra känningar?
    Lilla E

Jag är på ÄL+8, har molvärk och är allmänt trött.. Famlar efter gravtecken men skulle lika gärna kunna vara inbillning :( BIM på måndag! Bara att vänta och se, det som jag är så jäkla dålig på. Haha.
  • Freuda
    Evening primrose skrev 2014-06-10 22:40:39 följande:
    Har bim lör I think...
    Lilla E

Spännande! Håller mina tummar och tår att det blir ett plus :)
  • Milie
    Malinbarre skrev 2014-06-10 22:35:06 följande:
    Jag tror att det var här, men är det någon som vet av den här "metoden" där man typ har sex varannan dag fram tills äl och då typ varje dag? Det fanns en länk förut till den metoden.. Någon som vet vad jag menar? :)
    www.familjeliv.se/Forum-1-3/m69052671.html

Sperm meets the egg, eller något sånt, heter metoden! Jag ska köra den för andra gången nu och jag är rätt säker på att jag förstått hur det går till, så det är bara att fråga om något är oklar.
  • Evening primrose

Freuda Tror inte d faktiskt... Iofs ska man inte jämföra m hur d kändes sist men Håller tummarna för dig me!

♡ Lilla E ♡
  • Milie

Glömde ju säga det förresten. Ett av mina test fick ju ett jättesvagt streck ett eller två dygn senare. Behöver man ens bry sig om det? Kan väl hända att antingen är det så det blir på gamla test eller att det tog för en väldigt kort stund. Jag har ju haft mens nu ganska som vanligt. Visserligen är den lite seg på att försvinna. 

Svar på tråden BIM Juni 2014