• joss82

BIM Juni 2014

Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!

• Svar på tråden BIM Juni 2014
  • Evening primrose

En annan grej, har nån annorlunda flytningar? Har nästan som pre-äl flytningar... Vore ju kul me äl nu typ 4 dar före mens hahaha

♡ Lilla E ♡
  • Freuda
    Evening primrose skrev 2014-06-10 22:43:08 följande:
    Freuda Ska du testa före?
    Lilla E

Skickade iväg en beställning på gravtest ikväll, skulle tro att dom dimper ner i brevlådan på torsdag. Känner jag mig själv rätt kommer jag nog göra en fuling och testa, haha. Alldeles för ivrig. Hade jag fått bestämma så hade jag testat på ÄL+1 UTIFALL ett mirakel skett ;) ska du testa innan? Läst flera trådar här på fl om dom som plussat BIM-7. Så vem fasen vet.
  • Evening primrose

Freuda Tycker bim- säger mindre än äl+ Har man lång lutealfas funkar säkert bim -7, ännu bättre m tidig inplantation. Jag har lutealfas på 13 dar så bim -7 e bara äl +6 för mig Då har ägget ev inte ens fäst

♡ Lilla E ♡
  • Milie
    Evening primrose skrev 2014-06-10 22:47:14 följande:
    Milie Tror d står att man ska ignorera resultat efter en viss tid men d e vad d STÅR smile5.gif Hur känner du?
    Jo, så står det absolut. Alltså. Egentligen. Jag har alltid en cykel på 23 dagar. Alltid. Kan inte minnas något annat. Nu den här månaden så var mensen 1½ dygn sent. Det är ganska extremt sett till min historia. Så visst. Vem vet. Det kan ha blivit något process som startades men inte blev något av. Sen har jag ju min korta lutealfas också. Vore ju visserligen bra om min cykel helt enkelt bestämt sig för att lägga på en dag i lutealfasen. Det kan jag behöva. Hehe.
  • Evening primrose

Har man kort lutealfas händer d att man får en genombrottsblödning ist för mens för kroppen hinner inte stoppa mensprocessen liksom. Säker du inte är gravid?

♡ Lilla E ♡
  • Milie
    Evening primrose skrev 2014-06-10 22:58:52 följande:
    Har man kort lutealfas händer d att man får en genombrottsblödning ist för mens för kroppen hinner inte stoppa mensprocessen liksom. Säker du inte är gravid?
    Säker är jag inte. Jag har inte testat sen BIM vilket var i fredags. Men kan genombrottsblödning verkligen vara i "mens-mängd"? Nu har jag väl inget niagrafall till mens men det känns konstigt om någon cellklump skulle lyckas hålla sig fast igenom det där.
  • Evening primrose

Eg ska den väl vara mindre el kortare. Men d finns ju dom som misstagit den för mens å sen gått vidare i livet å upptäckt senare att de var gravida

♡ Lilla E ♡
Svar på tråden BIM Juni 2014