BIM Juni 2014
Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!
Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!
hejsan då hoppar jag in här med bim den 14 juni..:)så får man hoppas att det tog sig denna månad fast jag verkligen inte har några känningar att det har de..
Hoppar in här med, har dock inte bim fören 23/6. Är bara äl+4 så några känningar får jag nog vänta ett tag på. Vi är inne på tredje försöket med fjärde barnet :)
Hittade den senaste listan 11 sidor bakåt, vi skriver på bra här
Stort grattis snö81!
Jag har fortfarande negativt på ägglossninsstickorna. Idag slocknade cb digitala med fast gubbe så jag gjorde ett nytt test imorse som visade tom cirkel. Gjorde sen ett till test nyss och den visar fast gubbe igen...
BIM-lista 
Plussat!
Bättre lycka nästa gång! 
La till mig på listan :)
Någon av er med BIM runt den 18 som känner någonting än?
Dagarna segar sig fram... samtidigt som jag inte vill testa innan BIM så tror jag inte jag kommer kunna hålla mig
är ändå inställd på att det inte har tagit sig den här månaden, känner inget utom att jag mår oförskämt bra. Positiva är ändå att jag faktiskt kände av min ägglossning den här månaden
det har jag inte gjort sedan jag slutade med cerazette den 28 februari så det känns bra att kroppen verkar kommit igång.