BIM Juni 2014
Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!
Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!
Jhjärtak Jag har nog bara testat på bim +/- nån dag... Har iofs bara testat två gånger i mitt liv å varit gravid båda (mf första). Har känt d på mig båda gångerna också ![]()
Grattis Snö!!! Yaay lite plus i tråden!!
Idag har jag fortsatt mensvärk å mår lite lätt illa. Inget som eg indikerar graviditet dock, kan vara pms eller min dumma mage. Äl 11 Det var min uppdatering.

Första barnet kom på 8:e försöket. Är nu på 11:e försöket med en 2:a, så för mig stämmer det inte att det är lättare med andra barnet iaf.
Min första blev till på 1:a försöket, nu är vi inne på försök 7 till andra... Känns rätt tungt.
Har varit helt övertygad länge att det inte tog sig denna månad. Känns som att mensen ska komma vilken sekund som helst, molvärk i magen kommer och går. Men när ingen mens kommit på BIM +1 tog jag ett test för skoj skull. Än så länge tror jag inte på det... 
baby.pirthday.com/
Haha. Tydligen ska Pi-dagen vara ett coolt datum att föda barn. Så pass att någon gjort en nedräkning för då man borde bli gravid för att hamna i rätt fas för en bebis den 14:e mars. En kompis visade den här för mig nu nyss. Han har ingen aning om att jag försöker bli gravid eller att om jag blir gravid vid nästa ägglossning så är BF 13:e mars.