• joss82

BIM Juni 2014

Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!

• Svar på tråden BIM Juni 2014
  • JhjärtaK
    Baby2014 skrev 2014-06-11 15:24:39 följande:

Jag fick positivt på den lila cb för två dagar sen med första morgonurin. Sen är ju gubben dä i två dygn. Så när den hade slocknat idag så kollade jag igen men denna gång med em urin och en sticka imorse med morgonurin. Jag är på cd 20 brukar ha äl på cd 26.
    Det står att man kan få falsk positivt för hög fertilitet men inte för max fertilitet som fast gubbe är. Är totalt förvirrad. Samtidigt som stickorna visade negativt i måndags när jag fick fast gubbe på lila cb.
    Jag har hört om en hel massa som fått fast gubbe på de lila, inte positivt på stickorna och sedan fått en glad gubbe på de rosa några dagar senare, samtidigt som de fått positiva stickor också. Så de lila ger jag helt enkelt inte mycket för, känns som att felmarginalen är alltför stor med dem på något vis. Och testar man med stickor så också med de rosa så får man ju samma information, och bättre, som man får om man kör med de lila. Dvs man märker av när stegringen börjar så smått och sen när den är som starkast.  
  • Palmhjärtat
    snö 81 skrev 2014-06-11 07:01:02 följande:
    Har varit helt övertygad länge att det inte tog sig denna månad. Känns som att mensen ska komma vilken sekund som helst, molvärk i magen kommer och går. Men när ingen mens kommit på BIM +1 tog jag ett test för skoj skull. Än så länge tror jag inte på det...

Stort grattis snö81! Sa ju att det var vår tur :) jag har själv en liten liten förhoppning om att det kanske även kan vara så att jag har plussat idag... Men vågar inte tro det än...!
  • Palmhjärtat

Tjejer, vad säger ni om denna bilden, är det bara jag som ser vad jag vill se? eller tolkar ni det också som ett plus? 2 dagar innan BIM (vet att 10/6 står som bim på listan men det ska vara 13/6)..

• gabriellap
    Palmhjärtat skrev 2014-06-11 17:37:04 följande:
    Tjejer, vad säger ni om denna bilden, är det bara jag som ser vad jag vill se? eller tolkar ni det också som ett plus? 2 dagar innan BIM (vet att 10/6 står som bim på listan men det ska vara 13/6).. php37yt7M24361.jpg
    grattis:) solklart ju!
  • Södertös
    Tjejer, vad säger ni om denna bilden, är det bara jag som ser vad jag vill se? eller tolkar ni det också som ett plus? 2 dagar innan BIM (vet att 10/6 står som bim på listan men det ska vara 13/6)..

Är inte hundra på hur man läser av dom testen... men vist är där ett svagt sträck mellan dom 2 andra Vågar man gratulera?!
  • Lambo

Tjejer, vad säger ni om denna bilden, är det bara jag som ser vad jag vill se? eller tolkar ni det också som ett plus? 2 dagar innan BIM (vet att 10/6 står som bim på listan men det ska vara 13/6).. php37yt7M24361.jpg

Grattis för tusan! :)
  • Södertös

Förresten behöver er hjälp... när har jag bim? Räknar jag den 17/5 som dag 1 då jag fick mens så är det dag 28 på fre. Men enligt äl-kalendern här så är bim på lör... vilket stämmer?

• snö 81

Det ser ju ut som mitt test :)

Jag har inte vågat tro eller ta in mitt ännu, men ditt ser ju lika positivt ut som mitt morgontest gjorde.

Grattis!
  • Pyret 85
    Helt klart ett plus! Grattis!
Svar på tråden BIM Juni 2014