BIM Juni 2014
Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!
Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!
Detta testet är taget nu ikväll (efter att jag inte kissat eller druckit på 4 timmar) och nu är det ju ingen tvekan längre! Herremingud! 
Hej, Vill ngn ändra till den 23e på mig...tror min Bim blir ett par dgr senare...
Så tråkigt med bim idag, ingen mens men inget plus .... Inte änns något svagt fjuttigt streck :( så tråkigt .. Vad gör man?
Så tråkigt med bim idag, ingen mens men inget plus .... Inte änns något svagt fjuttigt streck :( så tråkigt .. Vad gör man?
Hade äl mellan den 2-4. Kan inte exakt datum eftersom vi skippade äl test denna gång. Har tydliga äl symptom så vi gick på de. Så som lämgst är det äl+10 och minst +8. Då kanske det är för tidigt. Tack för bra info förresten ![]()