BIM Juni 2014
Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!
Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!

Ja nu är det verkligen ett solklart plus!! Grattis igen!
Jag tog ett nytt test imorse, ett Clearblue. Ytterst svagt positivt resultat, så för mig verkar det inte stiga... än ialla fall.
Men brösten gör mer ont idag än tidigare och jag mår alltjämt illa. Men jag tror inte på det ännu utan väntar fortfarande på mens eller mf.
Samma utslag på ÄL stickorna nu i över 5 dagar... Tyckte att jag hade lite ÄL känning i måndags... Men samma visa testerna varje dag.. Har även prövat CB men negativt där med... kanske är ÄL senare trots allt... får försöka fortsätta testa några dagar till.. börjar misstänka att jag inte har ÄL denna månaden ...:/
Grattis Palmhjärtat!! Solklart plus!! Så himla roligt :)
Tack så mycket alla! Håller nu alla tummar jag har att det stannar kvar och verkligen blir en bebis i februari :)
Ja här sitter man nu och väntar å väntar å väntar lite till....
Bim 14/6 enligt pm tracker eller 16/6 enligt Glow ....
Negativa gravtest igår och i förrgår
Har mått halvtaskigt några dagar med lätt illamående, hugg/ilningar i tjejmagen, ömmande bröst och svajigt humör....
Egentligen borde det vara ett tecken på att jag inte e gravid då jag inte haft nå graviditetssymtom vid tidigare graviditeter :-/ Aja bättre lycka nästa månad
Å framför allt bättre lycka till er andra <3
Negativt för mig imorse, tre (?) dagar kvar till BIM, varit så hoppigt så det är svårt att veta exakt men 30 ej helt ovanligt :)
Ska nog testa nån dag innan BIM igen bara för att jag kan hihi
Ja nu är det verkligen ett solklart plus!! Grattis igen!
Jag tog ett nytt test imorse, ett Clearblue. Ytterst svagt positivt resultat, så för mig verkar det inte stiga... än ialla fall.
Men brösten gör mer ont idag än tidigare och jag mår alltjämt illa. Men jag tror inte på det ännu utan väntar fortfarande på mens eller mf.