BIM Juni 2014
Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!
Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!
Men är det så att om man en gång plussat tidigt så gör man det även kommande graviditeter? Att det beror på hur mkt och snabbt man utsöndrar hormon? Eller kan man plussa tidigt första men sent andra gången? :)
Hej tjejer var ett tag sedan jag var inne nu.
Någon av er som trår på andar att blå spådd m m?
Snö Du hade äl senare, tänk också att d kan ha fäst kanske 10 dar efter äl! Å normalt har man typ mellan 1-5 hcg i kroppen har jag hört, du kanske bara hade 1 å så ska d fördubblas varannan dag... Mycke som spelar in! När jag plussade var d ett ganska svagt streck å då var jag på äl plus 13 ändå
Snö jämför dig inte med andra här på FL, vi är alla olika! ![]()
www.whattoexpect.com/groups/m/trying-to-conceive/discussion/17739800 Här är skapligt bra förenklat hur olika d kan vara
Vet inte hur pass d stämmer men...
Hej! Har någon lust o lägga till mej på listan??
Bim 14/6 tredje barnet andra försöket
www.whattoexpect.com/groups/m/trying-to-conceive/discussion/17739800 Här är skapligt bra förenklat hur olika d kan vara
Vet inte hur pass d stämmer men...
tog ett gravid test nu bim-2 och tycker jag ser ett svagt streck men väntar nog till imorgon med morgonurinen för att vara mer säker:)