• joss82

BIM Juni 2014

Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!

• Svar på tråden BIM Juni 2014
  • Lambo
    Södertös skrev 2014-06-12 21:44:42 följande:

Ja man hoppas ju på att det är så.. Dett är vårt första så jag har inget att gemföra med förutom gravet innan... Där hade jag ont o brösten från typ äl. Lite små yr... o sen fick jag mensvärk någon dag inann mensen skulle komma så jag va ju säker på att det va den... men det va det inte. Mådde lite små illa sen men inte alls så jag behövde spy. Nu har jag haft ont i ca 1 v från äl o fram... sen avtog det nästan helt några dagar för att dyka upp igen igår. Är som sagt trött men eftersom jag har pollenallergi så kan det va det med.. o sen är jah typ hungrig o sugen på saker hela tiden. Men jag kan va ett riktigt matvrak i perioder så inget direkt tecken där iheller... Aja man kan ju bara vänta o se... Oj då blir det när mellan era smile1.gif mem det tycker jag bara är bra... jag o min syster är där 1 år mellan bara o vi har haft så roligt tillsammans. smile2.gif
    Låter som här!!! Det avtog (gick till ryggen visserligen) rätt mycket o idag satte det igång igen. BIM om två dagar, räknar med att den kommer i och för sig. Håller tummarna för dig!
  • combat90

Aldrig haft så här mkt lotionflytningar som igår kväll. Först fick jag stick o hugg ner mot ljumsken.. sen började flytningarna o fick massa på pappret när jag torkade mig igår. Vad kan de betyda äl+4 ?? Aldrig haft så mkt flytningar tidigare vad jag vet.

• Södertös
    Lambo skrev 2014-06-13 07:42:16 följande:
    Låter som här!!! Det avtog (gick till ryggen visserligen) rätt mycket o idag satte det igång igen. BIM om två dagar, räknar med att den kommer i och för sig. Håller tummarna för dig!
    Ja jag ska försöka ställa in mig på att mensen ska komma nu för jag blev verkligen ledsen igår när jag fick neg. Så då märkte jag ju hur mycke jag har snöat in på att plussa!
    Man ska kanske inte gå o känna så mycke o hoppas så mycke... inte lika långt att falla till marken då.
    Så jag ska försöka att tänka lite neg nu.. bättre att bli positivt överraskad =)
    Dock vet jag inte om jag klara det haha...
  • Södertös
    combat90 skrev 2014-06-13 08:43:15 följande:
    Aldrig haft så här mkt lotionflytningar som igår kväll. Först fick jag stick o hugg ner mot ljumsken.. sen började flytningarna o fick massa på pappret när jag torkade mig igår. Vad kan de betyda äl+4 ?? Aldrig haft så mkt flytningar tidigare vad jag vet.
    Jag försökte hitta om flytningar o vad det innebär då jag tyckte mina med öka på ett par dagar sen. Men jag hittar både att det kan va grav o mens... så blev inte klokare av det. Det är nog från person till person...
    Mina är mellan lotionsaktiga till lite "glatta" men ingen aning vad dom betyder =/
  • Baby2014

Nu så! Enligt tempen hade jag äl i tisdags när lila cb visade fast gubbe... undrar bara varför stickorna fortfarande visar negativt och lila cb på onsdagen igen visade fast gubbe.

Antar att det bara är att vänta och se men vi inseminerar så det krävs ju lit arbete och planering.

• combat90
    Södertös skrev 2014-06-13 08:52:51 följande:
    Jag försökte hitta om flytningar o vad det innebär då jag tyckte mina med öka på ett par dagar sen. Men jag hittar både att det kan va grav o mens... så blev inte klokare av det. Det är nog från person till person...

Mina är mellan lotionsaktiga till lite "glatta" men ingen aning vad dom betyder =/

Nä samma här. Fick inget klokt ut av de. Men jag vet att jag ej brukar ha så här. Vilket kan vara ett bra tecken. Kanske..sen att jag from det igår fått lite molvärk från o till. Precis som jag kan få precis när mensen kommer igång. Brukar mest bara ha ont i bröstvårtorna mellan äl o mens..
  • Lola8200

Hej. Får man hoppa in här fast man är ny på allt detta? Jag och min sambo är 28 år och är inne på vårt andra försök med första barnet. Bim 30 juni.

• JJF
    Palmhjärtat skrev 2014-06-11 21:55:15 följande:
    Så gjorde jag med först men ville kontrollera med test en månad vilket visade att jag hade äl ca 4 dagar senare än jag trott och långt efter mitt äl sekret upphört. Resulterade tydligen i att jag blev gravid på första försöket med testen :)
    Åh intressant! Isåfall väldigt bra med ältest! 
  • JJF
    Palmhjärtat skrev 2014-06-11 22:42:34 följande:
    Detta testet är taget nu ikväll (efter att jag inte kissat eller druckit på 4 timmar) och nu är det ju ingen tvekan längre! Herremingud! phpaOznkf07491.jpg
    Tusen grattis :)
  • Baby2014

Grattis!

Vädurtjejen skrev 2014-06-12 22:23:01 följande:
    Testade med testlagret nu på kvällen. Hade inte kissat på 4h och fick ett svagt streck. Kan och vågar inte tro det. Fick mf för 8 veckor sen. Har bim på måndag

Svar på tråden BIM Juni 2014