BIM Juni 2014
Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!
Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!
Aldrig haft så här mkt lotionflytningar som igår kväll. Först fick jag stick o hugg ner mot ljumsken.. sen började flytningarna o fick massa på pappret när jag torkade mig igår. Vad kan de betyda äl+4 ?? Aldrig haft så mkt flytningar tidigare vad jag vet.
Nu så! Enligt tempen hade jag äl i tisdags när lila cb visade fast gubbe... undrar bara varför stickorna fortfarande visar negativt och lila cb på onsdagen igen visade fast gubbe.
Antar att det bara är att vänta och se men vi inseminerar så det krävs ju lit arbete och planering.
Hej. Får man hoppa in här fast man är ny på allt detta? Jag och min sambo är 28 år och är inne på vårt andra försök med första barnet. Bim 30 juni.

Grattis!