• joss82

BIM Juni 2014

Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!

• Svar på tråden BIM Juni 2014
  • Önskaretttredje
    gabriellap skrev 2014-06-12 20:13:37 följande:

tog ett gravid test nu bim-2 och tycker jag ser ett svagt streck men väntar nog till imorgon med morgonurinen för att vara mer säker:)

Vad spännande:) vad använde du för test?
  • Södertös
    gabriellap skrev 2014-06-12 20:13:37 följande:
    tog ett gravid test nu bim-2 och tycker jag ser ett svagt streck men väntar nog till imorgon med morgonurinen för att vara mer säker:)

Då har du med den 14? Jag har bim imorgon eller på lör... tog ett test i middags som va neg. Dock bara 4 timmar efter förra toa besöket. Har som mensvärk o ör trött men kan bero på pollen med :-/ Gjorde faktiskt lote ont o få ett neg... men mensen har ju inte dykt upp o imte bim inu så än finns det väl hopp... Hoppas ditt blir starkare imorgon
  • gabriellap
    Önskaretttredje skrev 2014-06-12 20:20:05 följande:
    Vad spännande:) vad använde du för test?
    jag använde det vanliga clearblue:)
  • gabriellap
    Södertös skrev 2014-06-12 20:22:02 följande:

Då har du med den 14? Jag har bim imorgon eller på lör... tog ett test i middags som va neg. Dock bara 4 timmar efter förra toa besöket. Har som mensvärk o ör trött men kan bero på pollen med :-/ Gjorde faktiskt lote ont o få ett neg... men mensen har ju inte dykt upp o imte bim inu så än finns det väl hopp... Hoppas ditt blir starkare imorgon smile1.gif
    aa jag har den 14:) med min dotter testade jag inte positivt förrens bim+4 så det behöver verkligen inte vara kört för dig:) har ni försökt få barn länge? jo jag hoppas att det blir starkare imorgon:)
  • Södertös
    gabriellap skrev 2014-06-12 20:37:55 följande:
    aa jag har den 14:) med min dotter testade jag inte positivt förrens bim+4 så det behöver verkligen inte vara kört för dig:) har ni försökt få barn länge? jo jag hoppas att det blir starkare imorgon:)

Ok skönt o höra att det inte är kört... bara rädd att mensen ska komma. La p-piller i jan o blev grav direkt efter den mensen. Va på ul i v10 (mars) men då såg dom att fostret stannat i v 6-7 ca. Så fick avbryta mitt grav allså fick ett mf. Sen blödde ja i 4 v... mens på det...o sen typ mens direkt igen. Så det är xörst denna mån som jag vet att jag haft äl (har kört test) Så jag vet inte vad jag ska säga för tid... det blir ju 6mån men vi har ju bara haft typ 2 försök... Det jobbiga är att jag inte har några direkta garv symtom förutom typ mensvärk Har ni försökt länge?
  • gabriellap
    Södertös skrev 2014-06-12 20:50:53 följande:

Ok skönt o höra att det inte är kört... bara rädd att mensen ska komma. La p-piller i jan o blev grav direkt efter den mensen. Va på ul i v10 (mars) men då såg dom att fostret stannat i v 6-7 ca. Så fick avbryta mitt grav allså fick ett mf. Sen blödde ja i 4 v... mens på det...o sen typ mens direkt igen. Så det är xörst denna mån som jag vet att jag haft äl (har kört test) Så jag vet inte vad jag ska säga för tid... det blir ju 6mån men vi har ju bara haft typ 2 försök... Det jobbiga är att jag inte har några direkta garv symtom förutom typ mensvärk smile4.gif Har ni försökt länge?
    usch vad tråkigt.. men det enda positiva med missfall är ju att det troligtvis går hela vägen nästa gång:)
    vi har ju en dotter på är 10 månader så vi har väl egentligen inte riktigt försökt förutom denna månad,jag har heller inga gravidsymtom och det hade jag heller inte när jag väntade dottern fram till v 8 då kickade illamående mm in:)
  • Södertös
    gabriellap skrev 2014-06-12 21:29:08 följande:
    usch vad tråkigt.. men det enda positiva med missfall är ju att det troligtvis går hela vägen nästa gång:) vi har ju en dotter på är 10 månader så vi har väl egentligen inte riktigt försökt förutom denna månad,jag har heller inga gravidsymtom och det hade jag heller inte när jag väntade dottern fram till v 8 då kickade illamående mm in:)

Ja man hoppas ju på att det är så.. Dett är vårt första så jag har inget att gemföra med förutom gravet innan... Där hade jag ont o brösten från typ äl. Lite små yr... o sen fick jag mensvärk någon dag inann mensen skulle komma så jag va ju säker på att det va den... men det va det inte. Mådde lite små illa sen men inte alls så jag behövde spy. Nu har jag haft ont i ca 1 v från äl o fram... sen avtog det nästan helt några dagar för att dyka upp igen igår. Är som sagt trött men eftersom jag har pollenallergi så kan det va det med.. o sen är jah typ hungrig o sugen på saker hela tiden. Men jag kan va ett riktigt matvrak i perioder så inget direkt tecken där iheller... Aja man kan ju bara vänta o se... Oj då blir det när mellan era mem det tycker jag bara är bra... jag o min syster är där 1 år mellan bara o vi har haft så roligt tillsammans.
  • gabriellap
    Södertös skrev 2014-06-12 21:44:42 följande:

Ja man hoppas ju på att det är så.. Dett är vårt första så jag har inget att gemföra med förutom gravet innan... Där hade jag ont o brösten från typ äl. Lite små yr... o sen fick jag mensvärk någon dag inann mensen skulle komma så jag va ju säker på att det va den... men det va det inte. Mådde lite små illa sen men inte alls så jag behövde spy. Nu har jag haft ont i ca 1 v från äl o fram... sen avtog det nästan helt några dagar för att dyka upp igen igår. Är som sagt trött men eftersom jag har pollenallergi så kan det va det med.. o sen är jah typ hungrig o sugen på saker hela tiden. Men jag kan va ett riktigt matvrak i perioder så inget direkt tecken där iheller... Aja man kan ju bara vänta o se... Oj då blir det när mellan era smile1.gif mem det tycker jag bara är bra... jag o min syster är där 1 år mellan bara o vi har haft så roligt tillsammans. smile2.gif
    hehe ja det var lite så vi tänkte också:) dottern var ju inte planerad då hade jag och sambon bara känt varandra i tre månader när vi fick reda på det, men känns bara som att man vill ha en till nu så dom får skoj med varandra och att det inte blir så många år emellan:)
    hoppas du får ditt plus:)
  • utökafamiljen

Testat med äl stickor hela veckan och har fått två lika starka streck i dag. Vi har nu haft sex mån, tis, ons vad tror ni är bäst. Sex varje dag över äl eller mer sällan??

• Vädurtjejen

Testade med testlagret nu på kvällen. Hade inte kissat på 4h och fick ett svagt streck. Kan och vågar inte tro det. Fick mf för 8 veckor sen. Har bim på måndag

Svar på tråden BIM Juni 2014