• joss82

BIM Juni 2014

Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!

• Svar på tråden BIM Juni 2014
  • gabriellap
    Vädurtjejen skrev 2014-06-12 22:23:01 följande:
    Testade med testlagret nu på kvällen. Hade inte kissat på 4h och fick ett svagt streck. Kan och vågar inte tro det. Fick mf för 8 veckor sen. Har bim på måndag
    grattis:)
  • Palmhjärtat
    Testade med testlagret nu på kvällen. Hade inte kissat på 4h och fick ett svagt streck. Kan och vågar inte tro det. Fick mf för 8 veckor sen. Har bim på måndag

Stort grattis!!!
  • Vädurtjejen

Tack snälla alla söta rara men jag avvaktar med att hoppa av glädje till det är ett solklart plus. Min man fyller år på tisdag så jag skulle så gärna vilja överraska han. Har inte berättat något än. Tänk om det är på riktigt! Läskigt med ett till barn och så otroligt häftigt!! Gaaah

• JhjärtaK
    Södertös skrev 2014-06-12 20:50:53 följande:

Ok skönt o höra att det inte är kört... bara rädd att mensen ska komma. La p-piller i jan o blev grav direkt efter den mensen. Va på ul i v10 (mars) men då såg dom att fostret stannat i v 6-7 ca. Så fick avbryta mitt grav allså fick ett mf. Sen blödde ja i 4 v... mens på det...o sen typ mens direkt igen. Så det är xörst denna mån som jag vet att jag haft äl (har kört test) Så jag vet inte vad jag ska säga för tid... det blir ju 6mån men vi har ju bara haft typ 2 försök... Det jobbiga är att jag inte har några direkta garv symtom förutom typ mensvärk smile4.gif Har ni försökt länge?
    Mitt enda gravsymptom båda mina graviditeter har varit just molande värk innan BIM. Får annars mensvärk först när mensen börjat. Så än finns det hopp!
  • JhjärtaK

Men har du testat negativt efter missfallet och nu positivt så är det klart att du kan tro på det, grattis!
  • snö 81

Började blöda nu på morgonen. Efter två svaga gravtest onsdag och torsdag borde det väl innebära ett tidigt missfall...?!

Nåja, jag går hur som helst över till julitråden

• JhjärtaK
    snö 81 skrev 2014-06-13 07:03:03 följande:

Började blöda nu på morgonen. Efter två svaga gravtest onsdag och torsdag borde det väl innebära ett tidigt missfall...?!

Nåja, jag går hur som helst över till julitråden

Kan vara ett tidigt mf men kan också vara en genombrottsblödning. Ta ett nytt gravtest om en vecka. Var det en genombrottsblödning så är det isf starkt positivt om inte så var det nog ett tidigt mf.

Oavsett lycka till!
  • Södertös
    JhjärtaK skrev 2014-06-13 06:33:22 följande:
    Mitt enda gravsymptom båda mina graviditeter har varit just molande värk innan BIM. Får annars mensvärk först när mensen börjat. Så än finns det hopp!

Ååå... tack! Precis vad jag vill höra Ja o jag har inget minne av att jag har kännt såhär innab mens tidigare utan precis som du att det kommer först när mensen kommer. Förra mensen hade jag nog inte ont alls. Men har bim idag eller imorgon så ska vänta till mån o testa. Hade gått över 2 dagar sist o plussa starkt då.
  • Södertös
    Vädurtjejen skrev 2014-06-13 00:01:04 följande:
    Tack snälla alla söta rara men jag avvaktar med att hoppa av glädje till det är ett solklart plus. Min man fyller år på tisdag så jag skulle så gärna vilja överraska han. Har inte berättat något än. Tänk om det är på riktigt! Läskigt med ett till barn och så otroligt häftigt!! Gaaah

Det har vatt min önskan att få kunna överraska så gud vad kul! Håller alla fingrara o tår för er
Svar på tråden BIM Juni 2014