BIM Juni 2014
Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!
Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!
Grattis vädurtjejen! :)
Tack snälla alla söta rara men jag avvaktar med att hoppa av glädje till det är ett solklart plus. Min man fyller år på tisdag så jag skulle så gärna vilja överraska han. Har inte berättat något än. Tänk om det är på riktigt! Läskigt med ett till barn och så otroligt häftigt!! Gaaah
Testade med testlagret nu på kvällen. Hade inte kissat på 4h och fick ett svagt streck. Kan och vågar inte tro det. Fick mf för 8 veckor sen. Har bim på måndag
Började blöda nu på morgonen. Efter två svaga gravtest onsdag och torsdag borde det väl innebära ett tidigt missfall...?!
Nåja, jag går hur som helst över till julitråden
Började blöda nu på morgonen. Efter två svaga gravtest onsdag och torsdag borde det väl innebära ett tidigt missfall...?!
Nåja, jag går hur som helst över till julitråden