BIM Juni 2014
Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!
Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!
Combat Tror d är en östrogentopp kring ett par dar efter äl som kan ge mer flytningar men kolla hur d artar sig, hade samma just på äl +3 o 4
Hade knappt tänkt testa den här månaden alls, så mycket besvikelser. Men gjorde det ändå idag, BIM imorgn eller ev söndag. Fick detta, inom tiden. Ena bilden är trixad, samma ursprungsbild, syns fortfarande tydligt nu när testet torkat. Törs vi glädja oss?

Aa mycket möjligt evening primrose. Hoppas de betyder något bra;) är så fundersam över allt som min kropp gör nu. Känns som den beter sig lustigt o annorlunda mot tidigare cyklar. Även ägglossningen var mycket annorlunda.
Fick ju på fredagen ett pos ältest(en vecka sen) Älkänningar och ont. temphöjning också dagen efter som gjorde mig säker på äl var då. lh nivån sjönk med på lördagen så neg test. Slutade sen testa mer för trodde äl varit.. Dock inga andra älsymtom kom.
I måndags fick jag sååå ont och tog ett ältest igen som då va superpos. Och ont son f*n. Varje steg jag tog gjorde ont. vi har sexat på så vi kan ej missat äl. Nu är tempen höjd och jag har alla mina vanliga älsymtom. Bröstkänslighet mm.
Igår då så fick jag stick o hugg i livmodern ner mot ljumsken. Sen kom flytningarna tjocka o vita lotion. Och idag även molvärk(svag) och mkt flytningar (som inte luktar konstigt). Allt är annorlunda mot tidigare cyklar men de behöver ju inte vara positivt. Jag får försöka invänta bim utan att fundera allt för mkt!! :/
Absolut glädje utan tvekan :) stort grattis!!
Jag har 8 dagar till BIM idag. Igår BIM-9 fick jag brunaktiga flytningar. Började på eftermiddagen med ett extremt illamående. Idag är det lite ljusbrunt fortfarande och väldigt lite illamående. Konstigt om mensen kommer så långt tidigt :/
åhh jag skulle ju hunnit med att ta ett gravtest med morgonurin idag men det glömde jag helt av mig så får ta ett imorgon bitti istället!
Jag är nu på BIM-6 men känner absolut INGENTING, inte ens i brösten : ( Tog ett test imorse som var negativt. Vad tror ni, är det helt kört?
Grattis till alla som plussat! Härligt att läsa om det!
Själv är jag på bim-5 idag. Ömma bröst, molvärk till och från, illamående till och från, hungrig som en varg konstant (brukar inte vara det annars). Men vågar inte hoppas på något!