• joss82

BIM Juni 2014

Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!

• Svar på tråden BIM Juni 2014
  • HGS

Hörni, nu behöver jag lite input. Jag hade BIM igår och fick bruna flytningar på morgonen. Kom lite blod sen under dagen  men sen bara bruna flytningar. I natt ingenting och idag lite bruna flytningar igen. Mensen brukar vara runt 4 dagar i alla fall. Läste att mensen kunde bli kortare efter att man slutat med p-piller, det här är bara den andra riktiga sen p-pillerstopp. Å andra sidan var den första (som jag hade i maj) helt normal. Men vad tror ni, är det p-pillerna som fortfarande spökar? 

• Alvolina
    HGS skrev 2014-06-13 21:18:19 följande:

Hörni, nu behöver jag lite input. Jag hade BIM igår och fick bruna flytningar på morgonen. Kom lite blod sen under dagen  men sen bara bruna flytningar. I natt ingenting och idag lite bruna flytningar igen. Mensen brukar vara runt 4 dagar i alla fall. Läste att mensen kunde bli kortare efter att man slutat med p-piller, det här är bara den andra riktiga sen p-pillerstopp. Å andra sidan var den första (som jag hade i maj) helt normal. Men vad tror ni, är det p-pillerna som fortfarande spökar? 

Bruna flytningar skulle jag nog inte räkna som mens. Har du testat dig för graviditet?
  • HGS
    Alvolina skrev 2014-06-13 22:02:02 följande:
    Bruna flytningar skulle jag nog inte räkna som mens. Har du testat dig för graviditet?
    Som sagt så kom det ju blod igår men ändå ganska lite. Testar kanske imorgon, om jag vågar!? Obestämd 
  • Alvolina

• Alvolina
    HGS skrev 2014-06-13 22:13:44 följande:
    Som sagt så kom det ju blod igår men ändå ganska lite. Testar kanske imorgon, om jag vågar!? Obestämd 
    Det är bara att göra det:) bättre att få veta hur det ligger till. Ibland är kroppen väldigt konstig och man vet inte vad som händer. Det bara blir så:/
  • Emfly90

Hej! Hoppar in här, då jag har BIM den 24:e juni. Detta är vårt 2:a riktiga försök. Hoppas hoppas det tar sig!!!

• HGS
    Alvolina skrev 2014-06-13 22:25:40 följande:
    Det är bara att göra det:) bättre att få veta hur det ligger till. Ibland är kroppen väldigt konstig och man vet inte vad som händer. Det bara blir så:/
    Jo, jag vet. Bättre att veta hur det än är! Tack för svar! :) 
  • Södertös

Vissa får ju typ mens när dom ska ha den fast dom är gravida. O vissa får bara en liten blödning. Så kommer det inte igång jade jag nog testat mig
  • Emhjarta

Jag har blivit flyttar till "bättre lycka nästa gång" i listan, men jag har inte fått min mena ännu. Den är sen 3 dagar. Men har inte heller fått positivt test heller... Förvirrad :(

• Emhjarta

Nu är jag på bim+3 och ingen mens men inget plus ... Senaste graviditeten så fick jag svagt plus bim-2 men nu inget , tok negativt Någon som plussat olika på sina graviditeter?

Svar på tråden BIM Juni 2014