• joss82

BIM Juni 2014

Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!

• Svar på tråden BIM Juni 2014
  • Milie
    Evening primrose skrev 2014-06-02 16:43:52 följande:
    Milie Äl 7 e tidigt å testa ja smile1.gif Har du en kortare lutealfas än 10 så sök hjälp!
    Nja, tror inte jag behöver det. Jag har alltid haft exakt lika lång cykel och jag har blivit oplanerat gravid förut, så jag tror inte det är några problem. Jag ligger ju någonstans mellan 9-11, så det är säkert inte ens kortare än 10 dagar om jag skulle kolla upp det exakt. Och om det nu är det, d.v.s. 9 dagar så känns det inte som hela världen heller.
  • Milie
    Evening primrose skrev 2014-06-02 16:48:55 följande:
    Ah ok! Min kompis hade 9 o fick hjälp. Ägget hann aldrig fästa.
    Skulle jag bli less på att försöka, vilket jag kan tänka mig blir runt halvåret så kan jag ju använda det som "väg in" till en utredning i alla fall. Heh.
  • Nika10

En dum fråga kanske men, vilken fas är det som kan ändra på sig? Den mellan mens och äl, eller mellan äl till mens? Om ni hajar vad jag menar?

• Mira14
    Nika10 skrev 2014-06-02 17:06:00 följande:

En dum fråga kanske men, vilken fas är det som kan ändra på sig? Den mellan mens och äl, eller mellan äl till mens? Om ni hajar vad jag menar?

Det är mellan mens och ÄL som antalet dagar ofta varierar! Dagarna mellan ÄL och mens ska vara ganska konstant men nu senast så hade jag 15 istället för 13.. Ovanligt tydligen!
  • Kissekatten2014
    JJF skrev 2014-06-02 16:04:52 följande:
    svårt att se men ett streck är där ju nog, du som såg det irl vilken färg var det? 
    Är själv på endera BIM + 3 eller BIM +2, ingen mens ännu och jag som brukar vara svullen innan mens är inte alls det nu, tempen har hållt sig vid 37,50, vad har du för temp? har svindel ofta vilket jag inte haft på läänge. Testar inte ännu eftersom jag har inträdesprov till min högre utbildning imoron och måste vara skärpt, så om jag plussar blir jag distraherad o om jag får minus blir jag ledsen, så jag fokuserar på provet o sen testar jag (om inte mensen har kommit).
    Jag tempar inte.. Testet såg ut mer rödfärgat än grått.. Men vi får se tar inte ut något i förskott..
  • Kissekatten2014
    JhjärtaK skrev 2014-06-02 15:20:17 följande:
    Vad är det för test? Har du ett CB digitalt hemma så skulle jag chansa på att ta det efter att du har hållit dig i ca 4 timmar. smile1.gif
    Jag har cb's här hemma också men ville testa för skojs skull imorse så jag tog ett billigt test från testlagret.. Idag blir svårt att testa då jag druckit mycket i värmen och springer på toan där efter
  • Kissekatten2014
    Kissekatten2014 skrev 2014-06-02 17:53:56 följande:
    Jag tempar inte.. Testet såg ut mer rödfärgat än grått.. Men vi får se tar inte ut något i förskott..
    Hoppas att det går bra på inträdesprov låter spännande .. Testa efter provet..
  • Nika10
    Mira14 skrev 2014-06-02 17:30:46 följande:
    Det är mellan mens och ÄL som antalet dagar ofta varierar! Dagarna mellan ÄL och mens ska vara ganska konstant men nu senast så hade jag 15 istället för 13.. Ovanligt tydligen!
    Tack för svar! :)
Svar på tråden BIM Juni 2014