BIM Juni 2014
Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!
Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!
Suck. Fick ett svaaagt streck imorse. Kunde inte hålla mig så testade nu också. Tokblankt och ej gravid på cb. Kanske bara var ett spökstreck jag såg. Inga symtom heller. Kanske att jag känner nåt i brösten men långt ifrån ömma... Nytt test imorrn bitti. Borde ju synas nåt då isf. Bim-2 idag... Hoppet åker upp och ner som en pannkaka!
Tjo! Hoppar in här :)
ÄL nån gång 31/5-1/6 o BIM 14-15/6.
Sjukt spännande o har haft molvärk i tjejmagen varje dag sen innan ÄL, mycket värre kvällstid!! Trög mage sen igår, brukar jag icke ha.
Ny situation för mig detta med planerandet ;) 5-årig son sen tidigare.
Vill veta NU (ja ni känner igen känslan hehe..)
Roligt!! :) "Södertös" - Är du stockholmare?
Oj jag var ovetandes gravid då så tidiga minns jag inte tyvärr, så oerhört länge sen o ett annat liv :)
Hoppar in jag med :)
Det hela började med sex samma dag som äl, killen ville stoppa i mig dagen efter piller. Sagt och gjort. Har känt lite molvärk och stickningar sen efter sexet. Ett tag kissade jag två gånger i timmen. Har bim den 8/6, om inte pillret flyttar den. Senaste symptomen jag haft är mina bröst som känns större och lite ömma bröstvårtor. Galet svullen mage också! Igår vaknade jag upp, trodde jag var snorig och snöt mig - en massa blod! Blev livrädd men googlade lite sen och såg att det var ett ganska vanligt gravtecken :o har dessutom aldrig haft näsblod..