• joss82

BIM Juni 2014

Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!

• Svar på tråden BIM Juni 2014
  • Murrmys

Är killen mannen i ditt liv? Så ni planerar barn ihop, eller var det tillfälligt? Med tanke på pillret...

Vad vill du? Önskar du ett plus? :)

Sabina9006 skrev 2014-06-05 21:38:29 följande:
    Hoppar in jag med :)

Det hela började med sex samma dag som äl, killen ville stoppa i mig dagen efter piller. Sagt och gjort. Har känt lite molvärk och stickningar sen efter sexet. Ett tag kissade jag två gånger i timmen. Har bim den 8/6, om inte pillret flyttar den. Senaste symptomen jag haft är mina bröst som känns större och lite ömma bröstvårtor. Galet svullen mage också! Igår vaknade jag upp, trodde jag var snorig och snöt mig - en massa blod! Blev livrädd men googlade lite sen och såg att det var ett ganska vanligt gravtecken :o har dessutom aldrig haft näsblod..

• Sabina9006

Ja enligt mig är han det.. Vi har en rörig relation och gjorde slut för en månad sen (men svårt att hålla sig borta tydligen). Han har en del saker att reda ut, men jag hoppas på att vi kan jobba vidare på relationen en dag. Han vill inte ha barn än, om alls. Jag är 90% säker att jag vill ha barn, men även om jag tycker om att leka med ödet lite så passar det väl inte i nuläget egentligen.. Men samtidigt så vet jag ju inte hur det skulle se ut om jag fick ett plus.

• MeMon

Också haft lite ljusrosa flytning idag... Nu är det sängen. Lycka till alla som testar imorrn bitti. Hoppas vi får nåt mer att fira än svenska flaggan :)

• Vikkan333

Här vart det ett fett minus idag, så jag hoppas mensen kommer stormande, så att ngt är som det ska iaf.

• JhjärtaK
    hellew skrev 2014-06-05 17:52:34 följande:
    om de vire så ;) det är ÄL tester glömde skriva det hehe
    Svårt att se, jag tipsar om att använda CB digitalt ÄL test när du ser stegring på stickorna, tycker stickor och kassetter är svåra att tolka.
  • sarasessi

Och där kom mensen :( Hoppar över till julitråden om det finns någon och hoppas på sjunde gången gillt. Det gick så otroligt snabbt för oss att bli gravida med sonen (som nu är 3 år) men andra graviditeten verkar dröja ett tag. "Den som väntar på något gott...."

Lycka till och jag håller tummarna för er alla här i tråden. Ett stort grattis till er som plussat! :)

Ha en bra nationaldag! :) Heja Sverige!

• Lambo
    sarasessi skrev 2014-06-06 07:30:45 följande:

Och där kom mensen :( Hoppar över till julitråden om det finns någon och hoppas på sjunde gången gillt. Det gick så otroligt snabbt för oss att bli gravida med sonen (som nu är 3 år) men andra graviditeten verkar dröja ett tag. "Den som väntar på något gott...."

Lycka till och jag håller tummarna för er alla här i tråden. Ett stort grattis till er som plussat! :)

Ha en bra nationaldag! :) Heja Sverige!

Typiskt! Nya tag!!

Jag som VERKLIGEN försöker att inte känna efter började få ont i ländryggen igår kväll och har så även nu.

Molvärken i tjejmagen var hyfsat lugn under dagen men kom med besked tillsammans med ryggen.

Magen är fortfarande trög, jag vaknade med illamående och försöker fortfarande inställd på negativt resultat nästa vecka! Jag blir nog mer överraskad om det är + än besviken om -. Känns sunt?! ;) Dock nyfiken som få såklart..
  • Södertös
    Lambo skrev 2014-06-05 21:30:04 följande:
    Roligt!! :) "Södertös" - Är du stockholmare? Oj jag var ovetandes gravid då så tidiga minns jag inte tyvärr, så oerhört länge sen o ett annat liv :)

Nä jag är en skåne tös Ja då kan det ju va svårt att veta... man tänker kanske inte på sina symtom om man inte väntar sig att va gravid
  • Södertös

Förreste... någon här som vet hur det är med att sola om man skulle va gravid? Har läst att det skulle va farligare när man är i början av grav. Samt att solen skulle påverka folsyran... Men hjälper det att man smörjer in sig med solskydd?

• sarasessi
    Lambo skrev 2014-06-06 07:41:13 följande:
    Typiskt! Nya tag!!

Jag som VERKLIGEN försöker att inte känna efter började få ont i ländryggen igår kväll och har så även nu.
    Molvärken i tjejmagen var hyfsat lugn under dagen men kom med besked tillsammans med ryggen.
    Magen är fortfarande trög, jag vaknade med illamående och försöker fortfarande inställd på negativt resultat nästa vecka! Jag blir nog mer överraskad om det är + än besviken om -. Känns sunt?! ;) Dock nyfiken som få såklart..
    Håller tummarna. Ja, det är en evig väntan mellan äl och bim. Jag har varit skengravid varje månad, men 2 månader (bim i januari och bim i maj) har jag varit 99 % säker på att jag varit gravid då jag har känt precis som när jag väntade sonen....men icke. Kroppen är lurig!

Hoppas att det är gravtecken du känner. Lycka till och uppdatera läget :)
Svar på tråden BIM Juni 2014