BIM Juni 2014
Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!
Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!
Är killen mannen i ditt liv? Så ni planerar barn ihop, eller var det tillfälligt? Med tanke på pillret...
Vad vill du? Önskar du ett plus? :)
Ja enligt mig är han det.. Vi har en rörig relation och gjorde slut för en månad sen (men svårt att hålla sig borta tydligen). Han har en del saker att reda ut, men jag hoppas på att vi kan jobba vidare på relationen en dag. Han vill inte ha barn än, om alls. Jag är 90% säker att jag vill ha barn, men även om jag tycker om att leka med ödet lite så passar det väl inte i nuläget egentligen.. Men samtidigt så vet jag ju inte hur det skulle se ut om jag fick ett plus.
Också haft lite ljusrosa flytning idag... Nu är det sängen. Lycka till alla som testar imorrn bitti. Hoppas vi får nåt mer att fira än svenska flaggan :)
Här vart det ett fett minus idag, så jag hoppas mensen kommer stormande, så att ngt är som det ska iaf.
Och där kom mensen :( Hoppar över till julitråden om det finns någon och hoppas på sjunde gången gillt. Det gick så otroligt snabbt för oss att bli gravida med sonen (som nu är 3 år) men andra graviditeten verkar dröja ett tag. "Den som väntar på något gott...."
Lycka till och jag håller tummarna för er alla här i tråden. Ett stort grattis till er som plussat! :)
Ha en bra nationaldag! :) Heja Sverige!
Och där kom mensen :( Hoppar över till julitråden om det finns någon och hoppas på sjunde gången gillt. Det gick så otroligt snabbt för oss att bli gravida med sonen (som nu är 3 år) men andra graviditeten verkar dröja ett tag. "Den som väntar på något gott...."
Lycka till och jag håller tummarna för er alla här i tråden. Ett stort grattis till er som plussat! :)
Ha en bra nationaldag! :) Heja Sverige!
Förreste... någon här som vet hur det är med att sola om man skulle va gravid? Har läst att det skulle va farligare när man är i början av grav. Samt att solen skulle påverka folsyran... Men hjälper det att man smörjer in sig med solskydd?