BIM Juni 2014
Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!
Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!
Irriterande att dessa dagar inte kan gå lika långsamt när man inte vill ha mens av vanliga anledningar... Nä då har man det alldeles för ofta! "jaha är det dags nu IGEN" :D
Irriterande att dessa dagar inte kan gå lika långsamt när man inte vill ha mens av vanliga anledningar... Nä då har man det alldeles för ofta! "jaha är det dags nu IGEN" :D
Har BIM i morgon, men inga tecken på mens och inga större tecken på graviditet förutom den här ständiga kissnödigheten. Värk i livmodern får jag bara lite grann till och från och då sticker det mer än vad det molar (som det brukar göra inför mens).
Dag 17 och 3dje dagen med blinkande gubbe på clearblue ägglossningstest. Hade hoppats på fast gubbe idag. Frågan är om den kommer alls.. segt med så sen ägglossning. Tiden går sååå sakta.
Tokblankt. Suck. Testet från i förrgår som visade ett svagt streck har när det torkat blivit ett tydligt streck. Så kanske hann fästa innan nåt gick galet.. Nu känner jag mensvärk också så den kommer väl under dagen (bim imorgon). Bättre lycka alla ni andra!
Hur långt innan ägglossningen börjar ni få ägglossningssekret?
Jag tyckte att jag hade det första dagen med blinkande gubbe men nu har de försvunnit. Och jag har ju inte haft ägglossning än. Det kan ju inte va bra :/