• joss82

BIM Juni 2014

Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!

• Svar på tråden BIM Juni 2014
  • Milie

Blankt test på BIM. Fan, vad less jag blir. Jag har verkligen inget tålamod.

• Pompalens

Inte lika illlamående idag. Men det nyper i livmodern, inte alls som mensvärk. Kan inte dagarna gå fortare? BIM-3

• sarasessi
    ImseVimseSpindel skrev 2014-06-06 09:00:40 följande:
    Hur långt innan ägglossningen börjar ni få ägglossningssekret?
    Jag tyckte att jag hade det första dagen med blinkande gubbe men nu har de försvunnit. Och jag har ju inte haft ägglossning än. Det kan ju inte va bra :/
    Hur vet du att äl inte har varit? Känner du av äl? Jag går inte oftast efter sekret, går mest på värk och äl-testen, men märker dock förändringar i sekretet dagarna då jag får stegring. Tror jag brukar ha min våtaste dag "peak day" två dagar innan äl.
  • ImseVimseSpindel
    sarasessi skrev 2014-06-06 09:39:16 följande:
    Hur vet du att äl inte har varit? Känner du av äl? Jag går inte oftast efter sekret, går mest på värk och äl-testen, men märker dock förändringar i sekretet dagarna då jag får stegring. Tror jag brukar ha min våtaste dag "peak day" två dagar innan äl.

Jag kör med clearblue ÄL-tester och har haft blinkande gubbe i tre dagar, väntar på att det ska bli fast gubbe. Men känns ju som att ägglossningen borde komma snart om jag hade äl-flytningar första dagen med blinkande gubbe. Kände även på tappen igår och tyckte den va mjuk och inte helt stängd (vet att många har åsikter om att känna på tappen).
  • combat90

Antingen har jag missat ägglossningen, eller så är den påväg fast kommer senare än beräknat. Men senaste dagarna har de dratt o stuckit i tjejmagen.. tempen hade inte stigit igår. Låg på lägre än vad jag brukar. Negativa ältest fast också ett test som är mycket starkare än de andra i måndags... Undrar om de ens blir någon äl? Hoppas!! Men så segt att vänta. Vill ek ta tempen idag för va på fest igår och om jag inte har fel så blir kroppstempen lite högre dagen efter??

• combat90

Men något är det i äggstockarna livmoder bla bla som håller på. För så här brukar de sticka o så innan mens på mig.. mellan äl o mens alltså. Men isåfall förstår jag ej varför inte tempen går upp. Men man kanske inte kan lita på den?!

• combat90
    Kissekatten2014 skrev 2014-06-06 10:06:09 följande:
    Då är mensen på g här fick lite rosa blandade flytningar på toapapptet nyss. Har bim idag..

Är du säker på att de e mens? Nidblödning?

Min mamma fick två menser som va som vanligt innan hon fick veta att hon var med barn i tredje månadenm. Alltså kan man blöda ändå.. hoppas inte de e mens.
  • combat90

Oj nu blev de ett inlägg till. Tog precis ettt ägglossningstest som är superposiivt!! Så de hoppas jah släpper snart då:)

• Södertös
    combat90 skrev 2014-06-06 10:13:47 följande:
    Oj nu blev de ett inlägg till. Tog precis ettt ägglossningstest som är superposiivt!! Så de hoppas jah släpper snart då:)

Kul... då får du in o ge gubben "frukost på sängen" haha...
Svar på tråden BIM Juni 2014