BIM Juni 2014
Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!
Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!
Blankt test på BIM. Fan, vad less jag blir. Jag har verkligen inget tålamod.
Inte lika illlamående idag. Men det nyper i livmodern, inte alls som mensvärk. Kan inte dagarna gå fortare? BIM-3
Antingen har jag missat ägglossningen, eller så är den påväg fast kommer senare än beräknat. Men senaste dagarna har de dratt o stuckit i tjejmagen.. tempen hade inte stigit igår. Låg på lägre än vad jag brukar. Negativa ältest fast också ett test som är mycket starkare än de andra i måndags... Undrar om de ens blir någon äl? Hoppas!! Men så segt att vänta. Vill ek ta tempen idag för va på fest igår och om jag inte har fel så blir kroppstempen lite högre dagen efter??
Då är mensen på g här fick lite rosa blandade flytningar på toapapptet nyss. Har bim idag..
Men något är det i äggstockarna livmoder bla bla som håller på. För så här brukar de sticka o så innan mens på mig.. mellan äl o mens alltså. Men isåfall förstår jag ej varför inte tempen går upp. Men man kanske inte kan lita på den?!
Oj nu blev de ett inlägg till. Tog precis ettt ägglossningstest som är superposiivt!! Så de hoppas jah släpper snart då:)