• Innaj

Ägglossning Juni

Tänkte starta en tråd för oss som väntar på ägglossning nu i juni. Själv har jag inte 100 kontroll på cykeln pga uttag av spiral. Har försökt bli gravid under maj men inte lyckats. Hoppas någon vill följas åt och utbyta tankar och funderingar kring ägglossningen.

Hoppas att du som skriver i tråden har för avseende att stanna kvar i forumet och inte bara skriva en gång och inget mer.

Är 27 år och försöker få mitt första barn. Har lite dålig koll på alla termer och dagar hit och dit :D

• Svar på tråden Ägglossning Juni
  • LaMoi
    Evening primrose skrev 2014-07-11 16:26:25 följande:

Lamoi

Gå mer efter flytningar än app? Har du haft segt som går å töja? Långa trådar liksom

Jaa idag kör vi på ;)

Ja alltså jag har aldrig varit med om såå mycket förut! Det gick liksom aldrig av och massor kom det :o haha
  • Evening primrose

Har som du å fördelen me d e att spermier lever länge å sånt, samt funkar som en bro in i livmodern

Googla tex ewcm, egg white cervical mucus

De plus vattniga är de mest fertila flytningarna

Vanligt precis före äl å även samtidigt som äl, lite olika, men ofta iaf före då kroppen vill få in spermierna före äl, de ska ju simma ända upp i äggledarna

Lycka till

♡ Lilla E ♡
  • LaMoi
    Evening primrose skrev 2014-07-11 17:06:52 följande:

Har som du å fördelen me d e att spermier lever länge å sånt, samt funkar som en bro in i livmodern

Googla tex ewcm, egg white cervical mucus

De plus vattniga är de mest fertila flytningarna

Vanligt precis före äl å även samtidigt som äl, lite olika, men ofta iaf före då kroppen vill få in spermierna före äl, de ska ju simma ända upp i äggledarna

Lycka till

Åh vad du kan ;) ska googla direkt!

Hoppas man är lite fertil efter med :o

Taack :)
  • missis

Hur går det för er?

Jag hade bim idag. Onda bröst och mensvärk sedan 5 dagar och det känns som att mensen ska komma vilken sekund som helst...

• Malla83
    missis skrev 2014-07-14 22:34:23 följande:

Hur går det för er?

Jag hade bim idag. Onda bröst och mensvärk sedan 5 dagar och det känns som att mensen ska komma vilken sekund som helst...

BIM i lördags/söndags, ingen mens än o inga tecken på att den ska komma heller...?! Bara att vänta... :-/
Svar på tråden Ägglossning Juni