Pedalen skrev 2014-07-22 21:05:43 följande:
Sex? På allvar? Jeez... Vi har inte sexat på hur länge som helst. Jag har aldrig i mitt liv känt mig så oattraktiv som just nu, och bara tanken på att nåt skulle in där det känns som bebisarna är på väg ut är, tja, otänkbar... Får dessutom massa sammandragningar av all beröring Down there, och det undviker jag helst.
Har varit hos bm idag, hon tyckte inte att jag klagade tillräckligt, hon tyckte jag borde klaga betydligt mer som tvillinggravid i vecka 36! :) Som om det skulle hjälpa liksom...
Har haft massa sd både igår kväll och nu ikväll, det stramar och spänner och sticker i hela underlivet och känns verkligen som att ettan håller på att borra sig ut. Hoppas på förlossningsstart inom kort, men det vore väl för mkt begärt?
Det är samma här, känner mig bara så hemskt oattraktiv nu!
Själva tanken på sex kan ju vara fin, men att omsätta & få till det rent praktiskt. I den här värmen, med den här kroppen... Nej!
Tvillingar i v 36 måste vara ungefär liktydigt med en bebis i v 39? ;) dvs, tungt och jobbigt just nu.
Trodde jag hade känningar av någonting natten till idag, men bortsett fr att jag har lite ont i ljumskarna så har det inte hänt nå mer...