Inlägg från: Nostalgity |Visa alla inlägg
  • Nostalgity

BIM September 2014

SRMmamma87 skrev 2015-09-22 10:59:59 följande:

[quote=75786330][quote-nick]Nostalgity skrev 2015-09-22 10:37:57 följande:[/quote-nick]Hejsan tjejer. Har varit inne varje dag o håller koll på er, ni är så otroligt starka som kämpar för ett barn såhär lång tid.

Detta barn kämpade vi för, tog totalt 18 försök tills det lyckades. Dock inga utredningar, tester etc.

Ni kommer också lyckas! =) 

Idag är dagen D, jag har ett VUL. Då får vi veta om vi får behålla det som gror lr om jag måste ta bort det. Jag är SÅ nervös! 5+5 idag om jag räknar från mensens första dag. Hoppas på att hon ger ett klokt svar bara!

[/

Hoppas så jäkla mycket för att ni får ett positivt svar och att ni kan behålla ert lilla frö! <3

Hejsan. fick veckorna till 6+0 eller 6+2, vilket är vid 25e aug. Omöjligt att säga om det blev till vid medicinering eller inte, så vi valde att avsluta det.
    Storebror 12/10 -08 Lillasyster 06/10 -12
  • Nostalgity

Tack för de ödmjuka orden! Ja vi var eniga och vi tvivla inte en sekund på att de var det rätta att göra. 
    Vi ska börja försöka igen så fort detta är över. Och nu är det inga mediciner inblandat så nu är det inga orosmoment etc. detta tog 1,5 år ...så vi räknar med lika länge igen. Jag är ung fortf så vi hoppas ju såklart vi lyckas ganska snabbt ändå.
    Hade precis börjat vant mig vid tröttheten och illamåendet haha
    karln har planerat en hotellövernattning i en annan stad åt oss i helgen med spa och massage och andra lyxigheter, men vi lyckas inte få någon barnvakt så det ser ut som vi får strunta i de =/

• Nostalgity

Graviditetkollens ägglossningstest...är dom bra? Har nyss beställt 21 st, så nu jäklar ska jag ta reda på när min äl infaller!

• Nostalgity

Hej tjejer...nu behöver jag er hjälp igen. Tog äl test imorse och nu när jag kom hem från jobbet. Jag tog första utdrivningspillret den 24e (2veckor sedan imorgon)  allt kom ut på 2 dagar..sen dess har jag bara haft små bruna flytningar. Enligt äl testerna så ska jag ha äl imorgon eller fredag? kan de stämma lr är de fortf graviditeten de reagerar på? vad tror ni? det jag tog nu ikväll är mycket starkare än det imorse. 

• Nostalgity
    SecretlyMe skrev 2015-10-07 19:01:19 följande:

Har du tagit gravtest för att utesluta hcg i kroppen? Iom att ältesterna verkar öka så har du nog ägglossning inom 24-48h!

Nej, har inte tagit något grav-test. Ska köpa ett imorgon då

Tänkte att eftersom jag fortf har pytte blödningar så trode jag inte på äl redan.

Karln kommer hem imorgon kväll...kanske är för sent då?
  • Nostalgity

Är vi många som är kvar och ogravida?

Ser att många kämpar med utredningar etc :-/

Fick pos på äl sticka idag också? Vad innebär det?

• Nostalgity
    eagle87 skrev 2015-10-08 18:01:00 följande:

Ägget har inhe släppt än.

Kul att vi har äl typ samtidigt. Jag fick pos igår O förrigår.

Åh tack för svar! Då finns de fortfarande en chans eftersom karln kommer hem ikväll

Hehe Aa, fan vad synkade vi är :-P
  • Nostalgity
    miamarina84 skrev 2015-10-08 17:55:12 följande:

Positivt här med o sexet är klart nu med ;) jag började min barn planering i september 2014 vilket inte än har resulterats i barn men utredning har precis börjat :)

Okej..hoppas utredningen går smidigt och bra!

Vi började försöka i maj -14...men valt att inte gå vidare med utredning etc. Vi kan och blev ju gravida efter ett år nu förra månaden..så vi vet ju att det fungerar iaf
  • Nostalgity
    FruA78 skrev 2015-10-08 18:07:20 följande:

Jag fick äl ca två veckor efter mina missfall även om jag fortfarande hade svagt positivt på graviditetstestet. Så det är mycket möjligt att du har äl nu.

Får jag fråga hur du vet att du hade äl och att det inte va hcg de reagerade på?
Svar på tråden BIM September 2014