BIM September 2014
Åh grattis till plusset ÄNTLIGEN.., så ni fortsatte som vanligt att ha varannan dag sex osv o ingen utredning som man kan få efter ett års prövande?
Åh grattis till plusset ÄNTLIGEN.., så ni fortsatte som vanligt att ha varannan dag sex osv o ingen utredning som man kan få efter ett års prövande?
Pos äl test imorse igen? Släpper aldrig ägget...hur många dagar är normalt att ha pos?
Styrke kranar för barnet <3 oftare har man väl positivt några dagar(jag har fyra) sedan ca två dagar som det är maximalt. Det vill säga när ägget släpper. Men har även haft det i tio dagar innan ägget släppte :/ så olika.
Det har blivit tyst här! Håller tummar o tår för er fru78!
9e dagen med pos äl test. 3v och 1 dag sen vi tog bort embryot. En vecka sen jag slutade blöda. Idag fick jag en färsk blödning? Vad är de för något tro? Har ju haft pos äl test i 9 dagar nu, så de kan ju inte vara mensen?
Tack så mycket! Håller tummarna för er att ni snart ska lyckas igen.
Vad konstigt med positivt äl-test i 9 dagar. Plussar du fortfarande på gravtest?
Börjar bli nojjig. Jag är ju på äl+18 idag O cb visade 1-2. Har även ljusbruna/ljusrosa flytningar. Tror ni de missfall på g???
Grattis förresten!! Vi lyckades också på försök nr 18 ![]()
De rött färskt blod. Så orolig. Ringt läkaren de säger bara avvakta ta ett nytt test om en vecka . Har inga kramper O inga klumpar.
Pyret O lizzie hur va de för er?
Hejsan! beklagar om det är så att det gått åt pipan, men det sägs ju att under graviditetens första början så går hormonerna upp och ner... kan vara en sådan dipp? hoppet är det som lämnar en sist!
Jag behöver er tjejers hjälp med en grej. ... om någon är sugen att tänka åt mig? och som läst och följt min historia med graviditeten som jag fick göra en abort med pga mediciner, rätt nyss. Någon?
Är rätt mycket tänk sådär för mig.. så jag vet inte vart jag ska börja tankarna lr sluta.. tänkte om jag får en utifrån som kan reda ut det lr ge sina tankar så kanske allt klarnar..