BIM September 2014
Brukar du vanligtvis ha äl på dag 13?
Brukar du vanligtvis ha äl på dag 13?
Hade hcg 117 igår, dom sa att det tyder på graviditet. Allt mellan 19-7340 i hcg är normalt för å va i veckan som jag KAN vara i. Men varför har jag så mycket hcg och det stigit från i onsdags tills i förrgår, om hon bara ser graviditetsrester? Tomt i äggledarna också.
Tog ett till blodprov idag, ska tillbaka imorgon och får då veta vad hon kommit fram till.
Tjena tjejer.
Nyss hemkommen från gyn.
Det som är kvar från graviditeten har växt 3 mm sen i förrgår och är nu uppe på 11mm? Han såg ingen ny graviditet och hcg har sjunkit från 117 till 82...allt säger emot sig själv...testerna, hcg, vul. Vi beslöt oss ändå för att ta utdrivningstabletter och få ut allt. Hjälper inte det så ska jag på onsdag få komma upp, skrivas in och skrapas.
Känner mig inte så jätteledsen då jag inte hade räknat med en graviditet såhär tidigt inpå, så vi får detta avklarat o sen börjar jag med äl tester igen nästa vecka ![]()
Är det någon här inne som blivit skrapad?
Har tid för op imorgon 11;00...Får inte äta efter kl 05:00...men hur är det med vätska?
Hur har det gått idag?
Hej tjejer . Enligt era erfarenheter... brukar äl varit, är lr skall komma..när man får sådär ont och molande runt äggstockarna?
Fick även en vit flytning i samband med det.. men det var igår. Har lite ont på höger sida nu ikväll... dock inget sex än =)
Hejsan! 3 veckor och 1 dag har gått sen skrapningen. Ingen mens i sikte här iaf. Har inte börjat med äl stickor heller, så vet inte om jag haft lr har äl =) Börjar gråta bara sådär nu på senaste... så antagligen PMS. Äntligen! =D
Hej
jag är fortf kvar o följer. Men skriver inte för jag känner att jag inte har nån erfarenhet av era områden och vet knappt nånting om de :-/
På torsdag är det 6 veckor sen skrapningen. De säger att mensen ska komma igång 3-6 veckor efteråt. Min kropp brukar ha väldigt brottom med saker..men inte denna gång tydligen? Igår morse trodde jag mensen kom för jag fick rosarött på pappret.... Men sen dess har jag bara fått rosa o rosarött ca var tredje gång jag gör toabesök. Har gråtit för minsta sak de senaste dagarna, brösten känns tunga o när jag tar av mig bhn så känns det som de ömmar. Pms symptom?