Pergotime start sep 2014?
Hej!
Ska börja på första pergotime kur nu i sep, finns det fler som vill följas åt?
Har en flicka på 4 år...har försökt nu i två år snart att bli gravid, med ett missfall i maj 2013!
Hej!
Ska börja på första pergotime kur nu i sep, finns det fler som vill följas åt?
Har en flicka på 4 år...har försökt nu i två år snart att bli gravid, med ett missfall i maj 2013!
PergotimeStina - När mensen kommer i förhållande till äl beror på hur lång luthealfas man har. Den är 14 dagar hos de flesta och påverkas inte av hur oregelbunden mensen är (däremot dagarna mellan mens och nästa äl kan variera väldigt) :)
PergotimeStina - När mensen kommer i förhållande till äl beror på hur lång luthealfas man har. Den är 14 dagar hos de flesta och påverkas inte av hur oregelbunden mensen är (däremot dagarna mellan mens och nästa äl kan variera väldigt) :)
Ja, det brukar jag göra iaf :)
Ja, det brukar jag göra iaf :)
Jag hoppar in här i tråden :) har börjat med min kur pergotime den 29/10 -2/11 fick ägglossning med tester den 8/11 som höll sig positiva i 4 dagar:)
Finns det någon här med erfarenhet som isåfall vet när min bim ska vara ??;) hahah
Är så nervös.. Ligger kvar i sängen och drar mig för att gå upp och testa.. Har haft en känsla senaste dagarna att det lyckats denna gången och vill inte förstöra den känslan.
Är så nervös.. Ligger kvar i sängen och drar mig för att gå upp och testa.. Har haft en känsla senaste dagarna att det lyckats denna gången och vill inte förstöra den känslan.
Välkommen!
Jag brukar alltid ha mens ca 14 dagar efter äl, pergo eller inte.
Håller tummarna!!!!
Det ska jag göra. Ligger kvar ännu, haha. Tänkte vänta till sonen vaknar, han ligger så tätt intill nu. :)