Pergotime start sep 2014?
Hej!
Ska börja på första pergotime kur nu i sep, finns det fler som vill följas åt?
Har en flicka på 4 år...har försökt nu i två år snart att bli gravid, med ett missfall i maj 2013!
Hej!
Ska börja på första pergotime kur nu i sep, finns det fler som vill följas åt?
Har en flicka på 4 år...har försökt nu i två år snart att bli gravid, med ett missfall i maj 2013!
Jag har oxå fått äl på båda kurerna!
Fick utslag på clearblue äl test för en vecka sedan idag....men känns mer som äl nu....suck! Riktigt öm i magen och de värker å drar! Nästa kur vill jag ha vul!
Och jätte öm i bröstvårtorna...
Jag har oxå fått äl på båda kurerna!
Fick utslag på clearblue äl test för en vecka sedan idag....men känns mer som äl nu....suck! Riktigt öm i magen och de värker å drar! Nästa kur vill jag ha vul!
Åh va roligt!!!!
Glömde bilden:
)
Ja de ska jag göra! Missar ju telefontiderna hela tiden när jag jobbar!
Idag lämnar jag blodprov!
Kan det inte vara väldigt tidiga grav-tecken då?
Min gyn har varit väldigt nitisk med vul, just i situationen tyckte jag det var jobbigt att vi inte fick ha sex förrän hon kollat äggblåsorna men nu i efterhand är jag glad att hon gjorde det för då hade vi stenkoll på när äggblåsorna skulle brista eftersom vi visste storleken på dem. Så kräv absolut vul nästa kur (om du nu inte är gravid )
Tog blodprov igår på dag 24 och fick ett värde på 28 hon sa de va ägglossning men lite lågt värde men kunde bero på att ägglossningen va lite senare. vad har ert legat på? Jag hade 60 när jag blev gravid men som slutade i MA. Finns de hopp denna gången?
Så fint att du uppdaterar oss! Stort lycka till.
Vill ge er alla här inne hopp om att det funkar att bli gravid med pergotime. Var på ultraljud igår och fick se en livlig bebis med ett fint hjärta som slog, blir ett maj/juni-barn så det blir riktigt nära dotterns 3-årsdag den 6/6.
Önskar er alla stort lycka till, er tur kommer också snart!!!
Vill ge er alla här inne hopp om att det funkar att bli gravid med pergotime. Var på ultraljud igår och fick se en livlig bebis med ett fint hjärta som slog, blir ett maj/juni-barn så det blir riktigt nära dotterns 3-årsdag den 6/6.
Önskar er alla stort lycka till, er tur kommer också snart!!!
Glömde bilden:
Tänkte bara kolla med er andra i tråden, jag hade ägglossning den 8/11 , ringde gyn i går och frågade när det va bäst att testa? Och hon sa precis vid månads slutet den 1/12 ? Någon Anna här inne som väntat så länge?
Självklart kunde jag ju inte vänta och tog ett test på eftermiddagen i dag som visade negativt såklart...
Sjukt ändå när man har symtomen som bla illamående, trötthet ÖMMA bröstvårtor och speciellt bröstvårtor...
sjukt vad man kan inbilla sig saker... får se om mensen kommer under veckan :/
Hoppas det går bättre för er andra:)
Dom säger väl att man ska testa en vecka efter bim...men vem orkar vänta ända dit?!?!
Jag är skengeavid varje månad! Ömma bröstvårtor, smärta i tjejmagen...allt!!! Svårt att inte känna efter när man väntar så:(
Tänkte bara kolla med er andra i tråden, jag hade ägglossning den 8/11 , ringde gyn i går och frågade när det va bäst att testa? Och hon sa precis vid månads slutet den 1/12 ? Någon Anna här inne som väntat så länge?
Självklart kunde jag ju inte vänta och tog ett test på eftermiddagen i dag som visade negativt såklart...
Sjukt ändå när man har symtomen som bla illamående, trötthet ÖMMA bröstvårtor och speciellt bröstvårtor...
sjukt vad man kan inbilla sig saker... får se om mensen kommer under veckan :/
Hoppas det går bättre för er andra:)